13 lipca 2015

Poniedzialkowe inspiracje vol 69

Witajcie:)

Urlopujecie? Jesteście jeszcze przed, a może już właśnie wróciłyście z urlopu? Ja mam nadzieję,że uda mi się gdzieś wyrwać na tydzień w sierpniu. Trzymajcie kciuki ;)



Zapraszam Was na kolejną garść inspiracji:)













źródło


Nastrojowe światło w sypialni dzięki marokańskim lampom. Podoba Wam się taki klimat?






źródło

Przytulny kącik na balkonie. A w tym fotelu to się  momentalnie zakochałam:D






źródło
Coś dla takich maniaczek bransoletek, jak ja. Po prostu piękne!




"Morskie" mani, czyli rozwiązanie idealne na wakacje :)







Szpilki+ kwiecisty wzór - to musi się udać. Są po prostu mega;)






źródło

Mniaaaaam! Widziałam ostatnio takie apetyczne jabłka na street food festiwalu w moim mieście. Próbowałyście kiedyś? Aż ślinka cieknie..No i kalorii trochę mniej niż w ciastku:P




Coś Wam wpadło w oko? ;)


Udanego tygodnia,

Gosia

6 komentarzy:

  1. Buty, paznokcie i ogromny fotel <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nic nowego nie było :) A ciekawie się Ciebie czyta. Może upolujesz coś inspirującego w najbliższy weekend zniżek i to opiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne wnętrza! Sama z chęcią zagospodarowałabym tak mój balkon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracja z wielkim wiklinowym fotelem na balkonie najbardziej do mnie przemawia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super te szpilki. Są dość nietypowe, ale właśnie przez to robią tak duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Greetings From Idaho! I'm Bored To Death At Work So I Decided To Check Out Your Site On My Iphone During Lunch Break. I Really Like The Information You Present Here And Can't Wait To Take A Look When I Get Home. I'm Amazed At How Quick Your Blog Loaded On My Mobile .. I'm Not Even Using WIFI, Just 3G .. Anyways, Fantastic Blog! Agen Bola

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...