29 czerwca 2015

Poniedzialowe inspiracje vol. 67

Witajcie Kochane,

Jak się czujecie po weekendzie? Robiłyście coś ciekawego czy zafundowałyście sobie 2 dni lenia?:P

Ja pracowałam i balowałam więc balans jest zachowany ;)


Zapraszam Was na inspiracje przy kawce:








źródło

Czy Wy też tak uwielbiacie lato?  Chyba najbardziej tęsknie za hiszpańską pogodą i ...owocami:P Szkoda,że u nas lato trwa tak krótko, dlatego trzeba się nim cieszyć ze zdwojoną siłą:D 






źródło
Imponujący tatuaż. Podoba Wam się? Według mnie jest śliczny,ale sama będę chciała zacząć od czegoś mniejszego.





źródło
Nie mogło zabraknąć letniego mani:)





źródło

Śliczny wzór letnich butów. Nie dość,że wygodne to jeszcze jakie ładne.







źródło
Od dawna fascynują mnie arabskie klimaty. Powyżej łazienka w marokańskim stylu. Nie pogardziłabym :P




źródło


Kolejną rzeczą, którą uwielbiam w lecie są ciepłe wieczory spędzone w ogrodzie przy lampce wina. Polecam:)

Życzę Wam żeby ten tydzień minął Wam szybko i przyjemnie.


7 komentarzy:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...