17 czerwca 2015

Nowinki w kosmetyczce

Witajcie,

Niedawno powiększyłam nieco kosmetyczne zapasy. Przyszła pora Wam pokazać co nowego do mnie zawitało:) 

Podczas wizyty w Warszawie obowiązkowym punktem była wizyta w salonie Mac oraz KIKO. O to produkty, którym nie mogłam się oprzeć:

Szminka Ultra Glossy Stylo nr 809 KIKO - mój obecny ulubieniec. Tak podbiła moje serce,że kupiłam już kolejne opakowanie. Róż Mac Pro Longwear w odcieniu Rosy Outlook. Cień KIKO nr 410 - fajnie się sprawdzi do letniego smoky. Lakiery do paznokci KIKO: nr 529, 522 i 285. Utrwalacz do makijażu Make up Fixer KIKO.



Skusiłam się także na 2 produkty podczas zakupów na cocolita.pl Jest to kultowy bronzer theBalm Bahama Mama oraz paleta róży Make Up Revolution All about Pink.Niedługo je zaprezentuję na blogu.






Ostatnia z nowości - produkt do oczyszczania i depilacji twarzy. W szczególności zależało mi na funkcji oczyszczającej, a nie chcę wydawać majątku na Clarisonic.Któraś z Was może ma szczoteczkę Brauna i może się podzielić opinią?:)



Co sądzicie o moich zakupach? Miałyście któryś z wymienionych produktów? Dajcie znać :)

4 komentarze:

  1. Same perełki :) Na bronzer Bahama Mama też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości :) Niech Ci dobrze służą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) ja na wyprzedaży kupiłam pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zakupiłabym na to cudeńko do czyszczenia twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...