25 maja 2015

Poniedzialkowe inspiracje vol. 65

Hejka,

Jak się czujecie po weekendzie? Ja jestem dość mocno padnięta - wzięłam udział w kolejnym biegu na 10 km i dałam radę :D A potem jeszcze trzeba było odpowiednio świętować:P

Dzisiejsze ostre zasuwanie w pracy na dobre mnie uświadomiło,że już po weekendzie. Jednak w ramach odrobiny relaksu zapraszam Was na kolejną dawkę inspiracji:








źródło
Co tu dużo mówić: niesamowite wnętrze, nie sądzicie?



źródło
Prześliczne bransoletki, a ich kolorystyka świetnie podkreśla opaleniznę. Chcę!:P






źródło
Całkiem fajny pomysł na oryginalne mani.





źródło
Lato, lato już niedługo. A wtedy przyjdzie pora na zwiewne sukienki. Co powiecie na tą kieckę? Ja się zakochałam.




źródło
Jakbym miała w okolicy taką bibliotekę to bym chyba ciągle w niej siedziała. Robi wrażenie.


źródło
Słodziutki miś- kiwi:D




Jak Wam minął poniedziałeczek? Ktłóraś z inspiracji Wam wpadła w oko?

Miłego tygodnia:)

3 komentarze:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...