18 maja 2015

Poniedzialkowe inspiracje vol 64



Witajcie po mega długiej przerwie,


Niestety ogrom niespodziewanych obowiązków i wypadków losowych sprawił,że zniknęłam z blogosfery. Nadal nie jest super i pewnie nie będę tu jeszcze tyle, ile bym chciała ale mam nadzieję,że niedługo wszystko wróci do normy. Postaram się wrzucać posty i zaglądać do Was w wolnych chwilach:)



Dziś zapraszam Was na inspiracje. Mam nadzieję,że trochę za nimi tęskniłyście;)












źródło


Są tu jakieś fanatyczki sauny? Co byście powiedziały na takie cudeńko na świeżym powietrzu?






źródło


Niedługo ruszy sezon bikini. Macie już swój wymarzony kostium? Ja jeszcze nie, ale takie koronki do mnie przemawiają:) Najpierw jednak chciałabym zrobić mały "tuning" sylwetki:P





źródło



Obłędny widok z łazienki. Normalnie chyba bym nie wychodziła z tej wanny:P







źródło


Prześliczny wisiorek. 





źródło

Wiosenne mani:)



A co Was ostatnio inspiruje? 



źródło
P.S A Wy już piłyście poranną kawę?:P


5 komentarzy:

  1. strój kąpielowy mega ♥ muszę sobie kupić jakiś ładny w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post uwielbiam takie

    ~~>~~>~~>~~>>
    Zapraszam również na mój blog
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...