20 maja 2015

Marokańska glinka Rhassoul


Witajcie Kochane,

Dziś zapraszam Was w egzotyczną podróż do ...Maroka:) To właśnie stamtąd pochodzi produkt, o którym chcę Wam opowiedzieć. Jest to glinka Rhassoul. Zapewne niejedna z Was o niej słyszała. Znana jest między innymi z dużej zawartości minerałów. 




źródło



Ja swoją glinkę zamówiłam na marokosklep.com.Kupiłąm od razu kilogram, gdyż należę do fanek wszelakich glinek. A do tego moja mama mi często podbiera wszelakie kosmetyki:P Swoją drogą polecam Wam wspomniany sklep. Mają bardzo dobre produkty.




Opis:

KORZYSTAJ Z DOBRODZIEJSTW  NATURY I ZRÓB MASKĘ NA TWARZ,  LUB NA CAŁE CIAŁO, BY JE NATURALNIE ODŻYWIĆ MINERAŁAMI ZAWARTYMI W TYM WSPANIAŁYM PRODUKCIE. GŁÓWNE SKŁADNIKI GLINKI TO: STEWENSYT BOGATY W KRZEMIONKĘ, MAGNEZ,ŻELAZO, WAPŃ, POTAS, SÓD.

EFEKTY ZASTOSOWANIA:
-eliminuje nieczystości i martwe komórki skóry,
-poprawia elastyczność, jędrność i strukturę skóry,
-redukuje suchość i łuszczenie się skóry,
Sposób użycia:  zamocz płytki w wodzie (najlepsza woda mineralna), poczekaj 20 - 30 min, aż się rozmoczą i nałóż na twarz lub ciało. Wg. uznania można dodać wodę różaną lub pomarańczową, albo też dolać trochę oleju arganowego lub innego naturalnego: cytrynowego, piżmowego, różanego czy z ambrą. Zmyj po 5 - 7 minutach.



Osobiście glinkę rozpuszczam zawsze w wodzie różanej (którą uwielbiam i zużyłam już sporo buteleczek), dodaję także trochę olejku arganowego. Takie połączenie bardzo dobrze sprawdza się na mojej skórze. 










Moja opinia:


Zanim przyszła do mnie paczuszka z zakupioną glinką i kilkoma innymi produktami obawiałam się, co to będzie jeśli nie przypadnie mi do gustu. Jednak kilogram glinki tak szybko się nie rozejdzie:P Na szczęście moje obawy okazały się zupełnie bezpodstawne. Moja skóra polubiła się z tym produktem od pierwszego użycia. Świetnie sprawdza się na niej, choć jest skłonna do przesuszeń. Po aplikacji, moja skóra jest odpowiednio nawilżona, oczyszczona a do tego  pełna blasku. Glinka ta stała się elementem mojego regularnego domowego spa:) A znajome proszą o próbki tego cudeńka.

W jednym zdaniu mogę podsumować glinkę Rhasssoul: chyba najlepsza glinka jakiej używałam do tej pory! Polecam Wam ją serdecznie.

Miałyście z nią do czynienia? A może macie inne glikowe/maseczkowe hity? Dajcie znać!:)


2 komentarze:

  1. ja miałam 20 gram tej glinki! :D uwielbiam. Aktualnie mam tą glinkę w proszku i tak samo jest dobra jak ta w płytkach :) jak się skończy to bez zastanawiania zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...