4 lutego 2015

Zablysnij z olejkiem Honey Bronze The Body Shop

Hej,

jak Wam mija ten tydzień? Jak dobrze,że już środa:P Chciałam Wam dziś przedstawić kosmetyk, który polubiłam tak bardzo, że znalazł się w gronie ulubiencow zeszlego roku ,a mianowicie Suchy rozświetlający olejek The Body Shop





100 ml za ok. 60 zl



Opis:



Nadaje skórze piękny, naturalny, brązowy połysk. Zapewnia długotrwały efekt, a szybko wchłaniająca się formuła zawiera nawilżający miód z Etiopii oraz wosk z Kamerunu, oba składniki pozyskiwane są w ramach programu Wspólnota Uczciwego Handlu (Community Fair Trade). Są to dwie substancje, które zarazem nawilżają i wygładzają skórę.






Skład:


Caprylic/Capric Triglyceride (Emollient), Isononyl Isononanoate (Emollient/Skin Conditioner), Silica (Absorbent), Bertholletia Excelsa Seed Oil (Emollient), Persea Gratissima (Avocado) Oil (Emollient), Fragrance (Fragrance), Beeswax (Emulsifier/Emollient), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Benzyl Salicylate (Fragrance Ingredient), Honey (Natural Additive), Amyl Cinnamal (Fragrance Ingredient), Linalool (Fragrance Ingredient), Tocopherol (Antioxidant), Hydroxycitronellal (Fragrance Ingredient), Geraniol (Fragrance Ingredient), Eugenol (Fragrance Ingredient), Benzyl Benzoate (Solvent), Citronellol (Fragrance Ingredient), Mica (Opacifier), Iron Oxides (Colour), Titanium Dioxide (Colour).





Opakowanie & Konsystencja:


Olejek znajduje się w szklanej buteleczce z nakrętką - także uważajcie żeby jej nie potłuc :P Chociaż szkło jest dość grube. Kosmetyk ma odpowiednią konsystencje - nie jest zbyt lejący, a drobinki są na tyle male,ze nie zapychają wlotu buteleczki. Nie ma problemów z wydostaniem go z opakowania.






















Moja opinia:


Początkowo stosowałam ten olejek jedynie w wakacje by podkreślić opaleniznę. Kosmetyk świetnie się w tej roli sprawdza. Dzięki temu,ze drobinki są malutkie, efekt jest bardzo subtelny choć widoczny. Bardzo mi się podoba. Niedawno zaczęłam używać olejku także zima, gdy wybieram się na imprezę olejek sprawia,ze oprócz rozświetlenia, moja skora nie przypomina zombie :P Także spokojnie możecie ożywać tego produktu przez cały rok. A na karnawał jest jak znalazł! Olejek jest bardzo wydajny. Używam go już długo i często, a nadal pozostało mi prawie pół buteleczki! Kosmetyk ma przyjemny i delikatny zapach. który nie "kłoci się" z perfumami/balsamami.

Olejek wypadł w moich oczach bardzo pozytywnie. Używałyście go? Na pewno w końcu skuszę się również na olejek Pat& Rub i porównam,który jest lepszy. A może Wy już oba przetestowałyście?

3 komentarze:

  1. nie używałam, ale lubie takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny produkt, a nie brudzi ubrań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co mi pozostawało czasem na ubraniach to drobinki brokatu :)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...