23 lutego 2015

Queen Helene:Peeling do twarzy Oatmeal 'n Honey


Witajcie,

Jak się macie? Ostatnio znów mam gorący okres i nie wystarcza mi czasu na blogowanie w takim stopniu, w jakim bym chciała,ale liczę że to wkrótce minie:)

Lubicie peelingi? Ja baaardzo. W szczególności scruby do ciała, ale dziś akurat chciałam Wam przedstawić ciekawy produkt do twarzy - Peeling z wyciągiem z owsa i miodu od Queen Helene:



170 g w cenie ok 20 zł 



Opis:


Usuwa wszelkie zanieczyszczenia i obumarłe komórki. Głęboko oczyszcza pory. Naturalne składniki pomagają utrzymać prawidłową wilgotność i na długo zabezpieczają skórę. Efektem jej działania jest dobrze odżywiona, zregenerowana i odświeżona skóra. Może być stosowana do każdego rodzaju skóry. 



Skład:




Water, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Sodium Lauryl Sulfate, Stearic Acid, Avena Sativa Kernel Meal (Oat), Honey, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Glycerin, Kaolin, Cocamidopropyl Betaine, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Triethanolamine, Fragrance, Carbomer, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol






Opakowanie & Konsystencja:


Peeling znajduje się w odkręcanej tubce. Jest to rozwiązanie w miarę wygodne i dość higieniczne. Drobinki są na tyle małe,że bez problemu wydostaniemy produkt z opakowania, nic się nie zatyka :) Na całą twarz potrzeba niewiele produktu, dzięki czemu jest naprawdę wydajny.




Moja opinia:


Kosmetyk ten bardzo dobrze sprawdza się na mojej dość wrażliwej skórze twarzy. Mimo iż drobinki są delikatne, peeling jest naprawdę skuteczny - pozostawia gładką skórę. Poza tym dzięki zawartości miodu i owsa, nasza buzia staje się promienna i nawilżona,co jest bardzo dużym plusem. Wiele peelingów działa na skórę wysuszająco. Produkt ma przyjemny, słodkawy zapach. Nie rozkochał mnie w sobie może tak jak Peeling Enzymatyczny od Demalogiki,ale za to jak na swoją cenę, to uważam go za świetny kosmetyk.Jedynym minusem jest słaba dostępność - do tej pory widywałam go tylko w sklepach online. 

Stosowałyście ten peeling lub inne kosmetyki Queen Helene? Coś polecicie? A może widziałyście te kosmetyki w jakiś stacjonarnych sklepach?


3 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz gp na oczy widzę, a szkoda, bo prezentuje się zacnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny Blog Ciekawy ;) W wolnej chwili zapraszam do siebie :) Na rozdanie ;) Może się uda :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...