17 lutego 2015

Piasek od Avon: Stardust Teal Glitter


Witajcie,

niestety ostatnio miałam masakrę w pracy i po powrocie do domu padałam na twarz. Mam nadzieję, że niedługo złapię oddech:)

Chciałam Wam dziś pokazać lakier Avonu, który kusił mnie od jakiegoś czasu.Czy podbił moje serce...




Sam odcień i faktura lakieru bardzo mi się spodobały.












Za lakier płaciłam ok 10 zł (promocja). Niestety ma duży minus: po 2 dniach już pojawiły się odpryski. Zmywanie lakieru też nie należy do najłatwiejszych. Dla porównania piasek od P2 się o wiele łatwiej zmywa. Także mimo,że lakier jest bardzo ładny to jednak się na nim zawiodłam.

Miałyście może któryś z lakierów Stardust od Avonu? Co o nich sądzicie?

4 komentarze:

  1. Mam bardzo podobny lakier, tylko że z wibo

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakierów z tej serii nie miałam ale lubię te żelowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadam się jeśli chodzi o trwałość to mogłaby być troszkę lepsza ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ale te minusy wcale mnie nie dziwią.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...