1 lutego 2015

Maska cynkowa od BingoSpa


Witajcie,

Ostatnio bardzo często się "maseczkuję" ;) Dziś chciałam Wam pokazać produkt od BingoSpa - Cynkową maseczkę do twarzy:


150 g w cenie 12 zł


Opis:

Cynkowa maska do twarzy BingoSpa ułatwia oczyszczanie skóry z nagromadzonego sebum, przywraca jej naturalne pH, ściąga nadmiernie rozszerzone pory, łagodzi stany zapalne, zmniejsza skłonność skóry do powstawania zaskórników. Tlenek cynku to skuteczny środek w przypadku drobnych uszkodzeń skóry, oparzeń, trądziku młodzieńczego.Wyciąg z aloesu, rumianku i lnu zapewnia intensywnie nawilżenie skóry, łagodzi podrażnienia i zapobiega wysuszaniu naskórka.

źródło



Skład:

Aqua,Zinc Oxide, Ceteareth-20,Cetearyl Alcohol,Cetyl Alcohol,Linum Usitatissimum Extract,Aloe Vera Extract, Chamomilla Recutia Extract, Propylene Glycol, Citric Acid, Methylparaben, DMDM-Hydantoin, Ethylparaben, Butylhydroxitoluen




Opakowanie & Konsystencja:


Opakowanie to typowy dla kosmetyków BingoSpa plastikowy słoiczek z czarną nakrętką. Ponieważ jest to produkt do twarzy, a moja cera jest dość problematyczna, wolałabym aby maseczka znajdowała się w tubce. Jest to rozwiązanie bardziej higieniczne. Jeśli chodzi o konsystencję to przypomina papkę, nie jest ani za gęsta, ani za rzadka. Nie spływa z twarzy, ani momentalnie nie zasycha "na skorupę".





Moja opinia:


Przyznam szczerze, że ta maseczka mnie pozytywnie zaskoczyła. Świetnie spełnia swoją rolę w łagodzeniu podrażnień i stanów zapalnych, z którymi się nie raz borykam. Kosmetyk ładnie oczyszcza skórę, wygładza ją. Przy regularnym stosowaniu faktycznie zmniejsza powstawanie zaskórników. Spotkałam się z opiniami, że ta maseczka wysusza skórę. U mnie to nie ma miejsca, choć zimą mam naprawdę suchą skórę.Jak dla mnie jedynym minusem tego produktu jest dostępność - można ją zakupić tylko online. 



Próbowałyście tej maseczki? Co o niej sądzicie?


6 komentarzy:

  1. nie znam jej, chciałam kupować, ale ostatecznie nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a teraz już kupować nie będę bo wyznaczyłam sobie inne ścieżki kosmetyczne ;)

      Usuń
    2. Zaintrygowałaś mnie:D Co to za ścieżki?

      Usuń
  2. Ostatnio używałam też kremu cynkowego, ale nie był idealny w walce z niedoskonałościami.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawiodlam sie na maseczkach z bingo,dlatego juz nawet nie probuje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...