28 stycznia 2015

Pyrka od Colour Alike


Witajcie,

czy Wasz tydzień też tak szybko leci? ;) Już jutro czwartek! Niedawno kupiłam kilka lakierów Colour Alike. Dziś postanowiłam Wam pokazać dość znany lakier holograficzny - Pyrkę :)



Na pazurkach mam 2 warstwy lakieru, które w zupełności wystarczają na równomierne i ładne krycie.











Lakier wytrzymał na moich paznokciach 5 dni, później pojawiły się pierwsze odpryski i pościerane końcówki.Co prawda nie wykonywałam wówczas zbyt dużo prac typu zmywanie itp. Ale w normalnych warunkach lakier spokojnie wytrzymuje mi na pazurkach  3-4 dni 

Macie jakieś lakiery Colour Alike? Podoba Wam się Pyrka?:) Wkrótce pokażę Wam pozostałe z zakupionych lakierów. Najbardziej "jaram się " holograficznym topem :D

3 komentarze:

  1. zakochałam się w tych lakierach ;D mam ich już 4 sztuki :D i apetyt na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery CA - są niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...