11 stycznia 2015

Poniedzialkowe inspiracje vol.62


Witajcie po weekendzie :)

Jak go spędziłyście? Aktywnie czy może pogoda wpłynęła na Was demotywująco i leniuchowałyście? Mnie wczoraj rano zaczęło brać jakieś podłe przeziębienie i cały dzień spędziłam w łóżku:(



Zapraszam Was na nową porcję inspiracji, mam nadzieję że wzbudzą w Was miłe emocje:)








źródło

Nie wiem czy nosicie tego typu torby. Ja używam ich codziennie do przenoszenia jedzenia czy segregatorów. Bardzo spodobał mi się taki pomysł dekoracji takiej torby. Co sądzicie?




źródło


Przepiękna mozaika pod prysznicem. Od razu przenosiłabym się myślami gdzieś daleko...


źródło
Przeurocze wisiorki i te obłędne kolory!


źródło
Urocze dziewczęce mani.




źródło


Pomysł na ocieplenie wnętrza w chłodne zimowe wieczory.

źródło

Motto jednej z moich ulubionych aktorek. Zgadzacie się z nią?



1 komentarz:

  1. Pogoda w weekend była paskudna:) Torba super! Zawsze mam jakąś przy sobie jak idę na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...