4 stycznia 2015

Poniedzialkowe inspiracje vol.61


Hej

Jak Wam minął weekend? U mnie było mega leniwie, większość czasu spędziłam w łóżku z książką i serialami:)


Zapraszam Was na cotygodniowe inspiracje:)









źródło


Ledwo zaczęła się zima,a  moje myśli już wędrują ku cieplejszym miejscom Takie patio w stylu latino to moje marzenie.






źródło


Imponujący sufit. W takim otoczeniu chętniej by się pracowało;P







źródło


Urodziwy zegarek z orientalnym motywem.







źródło


Mani, tym razem z arabskim akcentem. Podoba Wam się?








źródło


Poproszę o takie buty z dostawą do domu:P Uwielbiam koronki!




źródło

Zupełnie zapomniałam o istnieniu tego deseru. Nazywa się Pastel de nata i wywodzi z Portugalii. Nie wygląda może przepięknie, ale uwierzcie mi na słowo: jest przepyszny! Może któraś z Was ma sprawdzony przepis na to cudo?





1 komentarz:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...