20 stycznia 2015

Nowinki kosmetyczne


Witajcie,

Część z Was pewnie zdziwiła się,że wczoraj nie pojawiły się inspiracje. Po pierwsze nadal jestem chora, ale wczoraj dostałam w końcu antybiotyk i liczę na szybką poprawę. Po drugie inspiracji ostatnio było sporo,za to brakowało recenzji i innych postów. Dlatego teraz skupia się na tym:)




Dziś chciałam Wam pokazać nowości na rynku kosmetycznym, które właśnie zawitały/ wkrótce do nas zawitają:)



źródło

Paleta cieni Nude Dude od the Balm. Całkiem zgrabna, prawda? :P




źródło

Szczerze mówiąc dziwię się, że jeszcze nie spotkałam tego produktu na naszych półkach. Chodzi o Brow Drama od Maybelline New York. Ta magiczna szczoteczka ma nam pomóc ujarzmić brwi i nadać im odpowiedniego tonu.





źródło
Kolekcja Red red red od Mac'a. Co prawda czerwone cienie to nie mój styl,ale którąś z tych szminek bym z chęcią przygarnęła.  



źródło
Przepiękne odcienie kredek do oczu z wiosennej kolekcji Estee Lauder



źródło
A to kilka wybranych szminek z tej samej kolekcji. Jak dla mnie prezentują się obiecująco :)


źródło
Kolekcja Essie Cashmere matte. Skusicie się na któryś z lakierów?



źródło


A na koniec seria lakierów od OPI nawiązująca do filmu 50 Twarzy Grey'a. Wybieracie się na premierę? Może zdecydujecie się na mani jednym z powyższych odcieni? Ja standardowo postawiłabym na czerwień - Romantically involved.

Któreś z nowości Wam wpadły w oko? Na co byście się skusiły?

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wygrywa ta paletka :D chciałabym miec taką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona kolekcja od MACa mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie promujące kolekcję Red, Red, Red jest piękne. <3 Lubię czerwień, choć akurat w makijażu jej nie używam. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...