23 stycznia 2015

ESSIE Jump in my jumpsuit & Jiggle Hi, Jiggle Low


Hej,

Jak Wam mija ten tydzień? Ja jestem nadal w łóżku na antybiotyku,ale mam nadzieję,że w weekend już wstanę i przestanę wyglądać jak zombie:P 



W grudniu skusiłam się na kostkę lakierów Essie z zimowej kolekcji Jiggle Hi,Jigle Low:







O to jak na paznokciach prezentują się 2 z zakupionych odcieni:  Jump in my jumpsuit &  Jiggle Hi, Jiggle Low 





















Odcienie są wręcz idealne na zimę/święta. Cieszę się,że wśród nich znalazła się moja ukochana czerwień. Jej nigdy dosyć ;)



2 komentarze:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...