5 grudnia 2014

Ulubieniec moich rak: Anida krem z woskiem pszczelim



Witajcie Moje Drogie,

Przykro mi,ze ostatnio mam tak mało czasu na blogowanie. Nie dość, ze doba jest dla mnie za krotka od dawna to jeszcze doszły mi nadgodzinki. A po całym dniu lampienia się w monitor, mam odrzut od komputera.

Dziś chciałam Wam pokazać krem do rąk, który podbił moje serce już dawno temu. Od tamtej pory zużyłam już kilka opakowań i planuję go dalej stosować. Chodzi o krem Anidy z woskiem pszczelim i olejem makadamia.


100 ml w cenie ok.4-6zl


Opis:

Krem posiada bardzo dobre właściwości osłonowe i pielęgnacyjne. Odbudowuje zniszczona i popękaną skórę rąk. Zapobiega tworzeniu się suchego naskórka. Wosk pszczeli działa natłuszczająco, ochronnie i zapobiega wysuszaniu skóry. Olej makadamia posiada wyjątkowe właściwości regeneracyjne - zmiękcza i wygładza naskórek, przyśpiesza odbudowę uszkodzeń skóry i skutecznie łagodzi podrażnienia.




Skład:

Aqua, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Ceteareth-20(and)Cetearyl Alcohol, Glycerin, Beeswax, Mineral Oil, Tocopheryl Acetate, D-panthenol, Polyacrylamide(and)Hydrogenated Polydecene(and)Laureth-7, Allantoin, Propylene Glycol, Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Hexyl cinnamal, Lilial, Limonene.





Opakowanie & Konsystencja:

Krem zapakowany jest w poręczną tubkę. Noszę go zawsze w torbie, a drugą tubkę trzymam w pracy:) Kosmetyk ma idealną konsystencję, szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy, co zdarzało się nawet w przypadku sporo droższych produktów. 




Moja opinia:

Wydaje mi się, że krem ten jest dobrze znany przynajmniej części z Was. Sama dowiedziałam się o nim na którymś z blogów już dosyć dawno temu. Ponieważ cieszył się dobrą opinią, postanowiłam wypróbować  i nie żałuję. Krem ma prześliczny zapach, bardzo dobrze radzi sobie z nawilżeniem skóry. Jest wydajny a przy okazji ma naprawdę atrakcyjną cenę.Jak dla mnie kosmetyk ten nie posiada minusów!:) Zdecydowanie wolę ten krem niż popularny produkt z masłem shea L'occitane. 

Mam w planach wypróbować jeszcze krem do rąk Nuxe. Miałam jego próbkę i zapowiadał się obiecująco,ale możliwe,że to produkt Anidy zostanie ze mną na długi czas.

Miałyście do czynienia z tym kremem? Co o nim sądzicie? A może macie innych ulubieńców?

5 komentarzy:

  1. Muszę w końcu kupić ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupuję ten krem regularnie :) Jest tani i bardzo dobry :)
    Ale ten z Nuxe oraz balsamy do rąk z Pat&Rub też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeden balsam do rąk od Pat&Rub i faktycznie był całkiem niezły:)

      Usuń
  3. Nie znam niestety, ale ciągle czytam jakies pozytywne recenzje tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś kupiłam go przypadkiem w aptece, bo był taniutki, no i uwielbiam go jest super!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...