29 grudnia 2014

Poniedzialkowe inspiracje vol.60



Witajcie,

Jak się czujecie po świętach? Ja sobie w tym roku pofolgowałam i mój żołądek nieźle się rozciągnął:P Ale chociaż w sobotę pobiegłam na siłownię..Spaliłam więc jakąś 1/100 pochłoniętych kalorii:P

Jakie macie plany na Sylwka? Wyjeżdżacie gdzieś a może spędzicie go w gronie przyjaciół?




Dziś zapraszam Was na inspiracje.Mam nadzieję,że w 2015 znajdę więcej czasu na blogowanie:)









źródło
Elementy wystroju,które sprawią, że nawet najbardziej surowa sypialnia stanie się przytulna.



źródło


Idealny kącik do czytania:)




źródło

Prześliczna opaska do włosów, nie sądzicie?





źródło
Jaki make up będzie u Was królował w środę? Klasyczny czy może stawiacie na coś bardziej szalonego?




źródło

Pojadłyśmy, poleniuchowałyśmy, a teraz zamiast płakać nad skutkami, bierzmy się do roboty;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...