15 grudnia 2014

Poniedzialkowe inspiracje vol.59


Witajcie,

Jak spędziłyście ten weekend? Były świąteczne zakupy/porządki/leniuchowanie, a może balowanie?;) U mnie sobota była dość intensywna:od rana popracowałam by wieczorem trochę poimprezować:P 


Dziś zapraszam Was na cotygodniowe inspiracje:








źródło

Oryginalny pomysł na świąteczną dekorację stołu.








źródło
Od zawsze marzyłam o takim widoku z okna. Może kiedyś...;)






źródło
Zimowy manicure:)




źródło
Mega mi się spodobały te bransoletki..Wyglądają świetnie..i jeszcze te inspirujące hasła!





źródło
Która z Was by pogardziła taką sypialnią?:P





źródło

W chłodne i deszczowe wieczory snuję marzenia o podróży w jakieś egzotyczne miejsce...Też tak macie?



źródło
Nie mogłam się powstrzymać i musiałam Wam pokazać te odjechane ciastka:D



Coś się Wam szczególnie spodobało? 

2 komentarze:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...