7 grudnia 2014

Poniedzialkowe inspiracje vol.58



Witajcie,

Jak spędziłyście weekend? Odwiedził Was Mikołaj? Ja spędziłam bardzo miły sobotni wieczór w gronie znajomych, z którymi dawno się nie widziałam. Tego mi było trzeba:)


Zapraszam Was na cotygodniowe inspiracje.






źródło

Pomysł na dekorację sypialni. Może serce wyglądałoby lepiej w nieco mniejszym rozmiarze. Ale generalnie pomysł mi się podoba.




źródło

Łatwy i szybki sposób na wprowadzenie przyjemnego nastroju do wnętrza mieszkania. Gdy pomalujemy szyszki na złoto, wystrój nabierze zimowego klimatu:)


źródło
Co tu dużo mówić: spełnienie marzeń niejednej kobiety;)



źródło
Mani black&white. Klasyka nieco inaczej:)




źródło



Przepiękna kreacja i magiczne zdjęcie.







źródło
W tym roku planuję upiec pierniczki na święta. Znacie jakieś fajne przepisy?

2 komentarze:

  1. Pazurki boskie, właśnie chcę sobie dzisiaj zrobić i być może właśnie takie stworzę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...