1 grudnia 2014

Poniedzialkowe inspiracje vol 57


Witajcie,

Jak Wam się udał weekend? Obchodziłyście Andrzejki? Ja w sobotę byłam na świetnej imprezie urodzinowej koleżanki. Co prawda nie miała nic wspólnego z tym świętem, ale za to fajnie się bawiłam.

A dziś zapraszam Was na kolejną dawkę inspiracji:P















źródło

Wystrój wnętrza godny niejednego podróżnika.






źródło

Zaczął się grudzień więc moje myśli już powoli wędrują ku zimowo-świątecznym klimatom. 




źródło


A propos świąt, zobaczcie ile inspiracji na mani:D





źrodło

Sukienki Elie Saab podobają mi się od dawna. Są takie delikatne i kobiece:)



źródło

Co powiecie na taki zaczarowany ogród?

źródło

Prosta i urocza forma podania słodkości.



Miłego tygodnia dziewczyny:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...