24 listopada 2014

Poniedzialkowe inspiracje vol 56

Witajcie,

Wypoczęte po weekendzie? Czy tak jak w moim przypadku przydałby Wam się jeszcze jeden dzień wolnego?;)


Zapraszam Was na kolejną dawkę inspiracji. Mam nadzieję,że się Wam spodobają.











źródło
Niby coś prostego, a ma w sobie urok, Z chęcią widziałabym taką ozdobę u siebie na ścianie.





źródło

Bardzo podobają mi się dekoracje z napisami "home", "love" etc.  Ale ostatnio korci mnie żeby stworzyć coś bardziej oryginalnego. Co myślicie o takich poduszkach? Jak dla mnie bardzo fajny pomysł.



źródło


Jesienne mani. 







źródło

Śliczna i seksowna sukienka. Może mało praktyczna ale i tak mi się podoba :P




źródło

Uroczy kobiecy tatuaż. A Wy macie na sobie jakieś malowidła?;) Może coś doradzicie?




Słodziutkie i romantyczne ciasteczka na jesienne chłody :)

5 komentarzy:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...