12 listopada 2014

7 Sposobow na jesienna chandre


Witajcie Kochane,

jak Wam minął długi weekend? Ja niestety pracowałam w poniedziałek i wtorek. Ale za to w niedzielę wieczorkiem wykonałam mój cotygodniowy rytuał spa z kąpielą w wannie, świeczkami i lampką wina. Serdecznie Wam polecam taki relaks przed kolejnym tygodniem pracy:)

Co prawda na pogodę nie możemy ostatnio szczególnie narzekać - niech ta temperatura utrzyma się jak najdłużej! Jednak mimo to miewam dni kiedy dopada mnie typowa jesienna chandra. Jako osoba, dla której mogłoby istnieć wyłącznie lato 12 miesięcy w roku, ciężko mi się przestawić na deszcz, szare dni oraz to,że tak szybko robi się ciemno. No bo jak to, wychodzę  z pracy i mam wrażenie,że zaraz powinnam iść spać?:P Jednak zamiast siedzieć i się dobijać, staram się w takie dni poprawić nastrój na różne sposoby. Może któryś sprawdzi się i u Was? Ciekawa jestem też Waszych metod zwalczania jesiennej chandry :)





Gdy za żadne skarby nie macie ochoty wychodzić z domu...


1. Relaksacyjna kąpiel. Świeczki i muzyka - obowiązkowe. Lampka wina - przyjemny dodatek ;)


źródło
Osobiście staram się w każdą niedzielę zarezerwować czas na taką kąpiel. Pozwala wyciszyć się i rozluźnić przed poniedziałkiem. 


2. Ciepłe kakao.


źródło
Cieplutkie i słodziutkie kakao. Myślami przenosimy się w czasy beztroskiego dzieciństwa. Do tego polecam kocyk i ciekawą książkę :)


3. Wieczór z ulubionym serialem/komedią.


źródło


Jeśli moja chandra niebezpiecznie zbliża się w kierunku pospolitego doła, nie raz z opresji ratuje mnie obejrzenie kilku odcinków Przyjaciół:) Oczywiście możecie wybrać inny serial, który lubicie lub komedię. Dla mnie to jest najlepszy serial ever. Zawsze poprawia mi humor!



Gdy znajdziecie w sobie odrobinę energii by gdzieś wyjść:


4. Ploteczki przy kawie z przyjaciółką.


źródło
Przyjaciółki mają to do siebie , że potrafią dość szybko poprawić nam nastrój. Zazwyczaj sama perspektywa spotkania z nimi działa na nas pozytywnie. Takie popołudnie przy kawce potrafi migiem przegonić chandrę.


5. Zabieg u kosmetyczki/masaż itp
źródło
Generalnia każda forma zabiegu kosmetycznego/relaksacyjnego wchodzi tu w grę, Od zwykłego manicuru, przez zabiegi na twarz, aż  po masaż. Bardzo lubimy gdy ktoś się nami zajmuje, a my możemy skupić się na... relaksie. 

6. Sport
źródło
Odrobina ruchu potrafi zdziałać cuda, przynajmniej jeśli chodzi o nasze samopoczucie. Wyjście na basen, bieganie po parku, rower...a nawet niewinny spacer z psem (tylko nie w tempie emeryta:P) sprawią,że lepiej się poczujecie. Nie dość,że się dotlenicie, to jeszcze przy ruchu wytworzycie endorfiny. Sposób wielokrotnie sprawdzony, polecam!

7. Zakupy ;)
źródło
Przyjaciółki są poza zasięgiem, nie macie najmniejszej ochoty na sport,a wanna właśnie zalała sąsiada? No cóż, zawsze zostaje stary sprawdzony sposób kobiet na zły humor: zakupy! :P



Zdradźcie jak Wy sobie radzicie z chandrą :)

2 komentarze:

  1. chętnie je wypróbuję!
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie cierpię jesieni, bo mnie potwornie przytłacza. W jesienne wieczory żałuję, że nie mam wanny:P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...