1 października 2014

Zakupy :D



Witajcie,


jak Wam mijają pierwsze dni jesieni? Ja walczę z przeziębieniem i mam wrażenie, że nigdy się nie wyleczę:P Co  poczuje się lepiej, to klimatyzacja w pracy sprawia, że znów siada mi gardło...

Dziś chciałam Wam pokazać kilka nowości, które u mnie zawitały niedawno. Zdecydowałam się na zakupy na Cocolita.pl, kupiłam także pojedyncze produkty w Avonie i Pat& Rub.





Na stronie cocolita.pl przede wszystkim skusiła mnie paletka Sleeka Arabian nights. Ma przepiękne odcienie. Zwyczajnie nie mogłam się oprzeć! Wkrótce ją Wam zaprezentuję w pełnej okazałości. Przy okazji kupiłam kolejne opakowanie podkładu Revlon Color Stay - od pewnego czasu jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o podkłady. Przeglądając ofertę sklepu, natknęłam się na fajne okazje i skusiłam się na bronzer MNY, kolejny cień MNY Color Tattoo (300 Fuchsia Fever)-tak, mam do nich słabość :P  Ponieważ kończy mi się tuż do rzęs 
(również od MNY) kupiłam maskarę, z którą nie miałam wcześniej do czynienia. Ostatnio mam "fazę" na szminki itp, dlatego też skusiłam się na produkt L'oreala Balm Color Riche (172 Dragon Fruit).






Jak już rozmawiamy o szminkach to skusiłam się też n nowy produkt Avonu w odcieniu Bold Bordeaux. Po wykręceniu szminki, jej odcień wydaje się mega ciemny, na szczęście nie wyglądam w niej jak wampir:P 

Niedawno Pat& Rub zorganizowało kolejną promocję, gdzie wybrane kosmetyki można było kupić z 50% rabatem. Zdecydowałam się wypróbować produkty których jeszcze nie miałam: tonik to twarzy  i balsam rozgrzewający - dla odrobiny przyjemności w chłodne dni ;) Dodatkowo miałam do wykorzystania jeszcze rabat, który otrzymałam od sklepu na urodziny, więc cenowo wyszło naprawdę korzystnie :)



Używałyście może któregoś z tych kosmetyków? Niedługo przedstawię Wam dokładniej zakupioną kolorówkę:)

8 komentarzy:

  1. fajne nowości ;) szczególnie paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pat mam, świetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Również posiadam szminkę "Ultra Color" z firmy Avon- tyle tylko, że ja postanowiłam zaszaleć z jasnymi odcieniami i wybrałam "Starburst Pink", szczerze mówiąc ryzykowny i nie do końca trafiony wybór ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak odpakowałam moją to też się lekko zdziwiłam. Kolory są słabo odzwierciedlone w katalogu. Ale na szczęście odcień mi przypasował, choć będę go raczej stosować na imprezy;)

      Usuń
  4. Paletkę AN dostałam niedawno w prezencie i jestem nią zachwycona. Jak wszystkimi Sleekami zresztą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...