27 października 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol.55


Witajcie po weekendzie,


Niestety bloger strzelił focha i nie opublikował postu raniutko więc szybko to nadrabiam :)



Dziś pora a kolejną dawkę inspiracji. Serdecznie Was na nie zapraszam :D







źródło
Od dłuższego czasu marzy mi się tatuaż. Chciałabym aby był delikatny i kobiecy. Macie jakieś ciekawe propozycje? Może coś doradzicie?





źródło
Gdy na zewnątrz jest chłodno, marzy mi się taka przytulna sypialnia. Całkiem nastrojowo ;)





źródło

Mimo wszystko dalej mam w głowie letnie klimaty. Takie bransoletki przenoszą moje myśli na słoneczną plażę :)



źródło
Kozaków mam już sporo, ale za to takich ślicznych sztybletów brakuje w mojej szafie. A Wy macie?




źródło
Mus czekoladowy podany w skórce pomarańczy. Czemu na to nie wpadłam?




źródło




Halloween zbliża się dużymi krokami. Co powiecie na taki manicure?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...