6 października 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol.52


Witajcie po weekendzie,

Jak Wam minął? Ja go spędziłam na dalszym kurowaniu się - coś moje przeziębienie mocno się do mnie przywiązało:P

Mam nadzieję,że poniedziałek zleciał Wam szybciutko. W ramach relaksu po pracowitym dniu, zapraszam Was na porcję inspiracji :)







źródło

Taras jak z bajki. Gdy na niego patrzę, moje myśli od razu przenoszą się do ciepłej Hiszpanii :)





źródło

Kto powiedział,że powinno się nosić po jednym łańcuszku? Takie połączenie wygląda intrygująco.








źródło
Co powiecie na nieco innego frencha? Któraś z Was może już się skusiła na taki eksperyment?






źródło
Wnętrzu Wszego mieszkania brakuje koloru? Może postawicie na taką dekorację? Idealna na jesień!





źródło


Nie wiem czy bym się skusiła na te ciastka. Są tak śliczne, że aż żal jeść ;)


Coś Wam wpadło w oko?:)


P.S.

Część z Was już wie z mojego facebooka,że po całym lecie spędzonym w biurze, wybywam na tydzień urlopu. Jednak byście się nie nudziły przygotowałam kilka postów, które powinny się automatycznie opublikować. Trzymajcie kciuki żebym doleciała w jednym kawałku, a ja się postaram wrócić wypoczęta z głową pełną nowych pomysłów do blogowania:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...