24 października 2014

Pocztowki z wakacji ;)


Hejka,

Rzadko dzielę się z Wami prywatą.Tym razem postanowiłam pokazać Wam kilka fotek z moich wakacji. Może tym sposobem zachęcę Was do odkrywania Wysp Kanaryjskich, które od teraz pragnę zbadać wzdłuż i wszerz ;)

W tym miesiącu wybrałam się na tydzień na Gran Canarie i wybór tez uznaje za bardzo dobry.Bez wahania polecam Wam ta wyspę. 

A teraz mało gadania, więcej zdjęć ;)


Oaza przy naszej plaży











Zobaczyć delfiny na wolności - wspaniale przeżycie!












W ramach jednej z wycieczek odwiedziliśmy plantacje Aloe Vera




Po plantacji oprowadziła nas bardzo sympatyczna Hiszpanka. Opowiedziała przy okazji jak się wyrabia to cudeńko.





Nie mogłam nie skusić się chociaż na jeden oryginalny produkt pochodzący z tej plantacji. Padlo na żel do ciała, który łagodzi podrażnienia, pomaga w walce z trądzikiem, egzema. Świetnie się sprawdza na poparzenia słoneczne. W ofercie znajdują sie jeszcze kosmetyki do twarzy - kremy i serum, rozne balsamy, a takze aloes do picia (niezbyt smaczny :P)



Będąc na hiszpańskiej ziemi postanowiłam skorzystać z okazji i obkupiłam się w kosmetyki Babarii - która w Polsce nadal jest dosc trudno dostępna. Nie - nie wszystkie kosmetyki są dla mnie, część kupiłam dla przyjaciółek. Olejek do opalania i zel z aloe vera testowalam już na miejscu i calkiem dobrze się sprawdziły ;)













Na fotkach brakuje jeszcze zestawu,który kupilam mamie. Może ja poprosze o opinie jak przetestuje te kosmetyki. Jest to przeciwmarszczkowy krem i serum z jadem pszczelim. Dajcie znać czy by Was taka recenzja interesowała.

Wakacje zaliczam do udanych. Za rok chce się wybrać na Teneryfe. Jak macie jakieś pytania to walcie śmiało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...