24 września 2014

EkoAmpulka 4 od PAT&RUB


Witajcie Kochane,


Nie, nie umarłam:P Przepraszam za tak długą przerwę, nie planowałam tego.W każdym razie już wracam do blogowania. Wymieniłam zbuntowanego lapka na nowy model i mogę w końcu normalnie pracować:) Postaram się Wam jakoś zrekompensować moją nieobecność ;)




Na dobry początek zapraszam Was do recenzji Serum do twarzy od Pat&Rub: Ekoampułki 4 przeznaczonej do cery trądzikowej.




30 ml w cenie ok 135zł. Warto polować na promocje.




Opis:


Serum łagodząco działa na skórę trądzikową seboregulująco, przeciwbakteryjnie i łagodząco. Wspomaga regenerację tkanek, działa antyoksydacyjnie i promieniochronnie. Może być stosowane pod krem na dzień i na noc.

źródło


Skład:

Aqua, Rosa Damascena Flower Water, Arctium Majus Root Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Laminaria Ochroleuca Extract, Candida Bombicola (Glucose) Methyl Rapeseedate Ferment, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, Lysolecithin, Sclerotium Gum, Xanthan Gum, Pullulan, Sodium Hyaluronate, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenethyl Alcohol, Sodium Phytate, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene

źródło 




Opakowanie & Konsystencja:


Serum umieszczone jest w szklanej buteleczce z pipetką. Prezentuje się bardzo ładnie, a dodatkowo jest to higieniczne rozwiązanie, co jest bardzo istotne zwłaszcza przy pielęgnacji skóry twarzy. Kosmetyk ma konsystencję gęstej śmietanki, dzięki czemu nie grozi nam dozowanie zbyt dużej ilości produktu. 





Moja opinia:



Czy to serum sprawiło,że mój trądzik uciekł gdzie pieprz rośnie? ;) Nie,ale nie oczekiwałam tego. Ale kosmetyk ten na pewno miał pozytywny wpływ na moją skórę. Uspokoił ją, łagodził podrażnienia. Gdy coś wyskakiwało to szybciej znikało. Moja problematyczna cera czuła ukojenie, a śliczny aromat różany sprawiał,że aplikacja kosmetyku stanowiła czystą przyjemność. Czy produkt ma jakieś wady? Dostrzegłam tylko jedną - cenę. Jednak biorąc pod uwagę fakt,że serum miała pozytywny wpływ na moją cerę, wielce prawdopodobne, że znów się na niego skuszę. Jednak najpierw muszę zużyć swoje zapasy ;)


A co Wy sądzicie o Ekoampułce 4? Może polecacie inne warianty serum od Pat& Rub?


2 komentarze:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...