2 czerwca 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol.51



Witajcie,

jak się macie po weekendzie? Zapewne pogoda Was bardzo pozytywnie nastroiła do porannego wstawania i zasuwania w pracy?;) 


Zapraszam Was do odrobiny relaksu przy inspiracjach:







źródło

Moje myśli coraz częściej kierują się ku wakacjom. Co prawda w tym roku mój urlopik będzie krótki,ale marzyć zawsze można. Powyżej pomysł na wystrój pokoju, który przypomina letniskowy dom nad morzem.




źródło

A jak już jesteśmy przy letnich tematach...Co powiedzie na taką lemoniadkę z truskawkami? 





źródło

Tak, wiem...mam słabość do bransoletek. Ale co poradzę jak bywają takie śliczne;)




źródło
Bardzo ładne mani. Świetnie się prezentuje na opalonych rączkach:)






źródło
Intrygujący sposób dekoracji sukienki bez pleców. Podoba Wam się? Ja jestem na tak!



Miłego tygodnia:)

6 komentarzy:

  1. ahhh.. marzę o takiej lemoniadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia mnie urzekły a najbardziej ta lemoniada bo wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aa taki napój to ja bym chętnie wypiła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne mani, szkoda, że tak nie umiem ;D Ale bym sobie wypiła taką lemoniadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lemoniada wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę zamieszkać w tym wnętrzu. zakochałam się! prawdziwa oaza spokoju <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...