19 maja 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol.50

Witajcie,

Jak Wam minął weekend? Spędziłyście go aktywnie czy może trochę poleniuchowałyście?  U mnie panowały proporcje 50/50:P



Zapraszam Was na dzisiejsze inspiracje a przy okazji obiecuję,że w tym tygodniu będę bardziej obecna w blogosferze niż ostatnio:)











źródło
Przypadły mi do gustu te koronkowe zdobienia doniczek. Nadają pomieszczeniu przytulnego wyglądu.




źródło

Bardzo ładny a przy okazji kobiecy pomysł na wystrój łazienki





źródło
Wiosenne mani. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów na tym granacie.Co sądzicie?





źródło

Uroczy lampion z lawendą, którą uwielbiam pod każdym względem. Jak dla mnie pachnie i wygląda po prostu pięknie:)






źródło

Kwiaty ślicznie kwitną, temperatura niedługo wzrośnie więc już nie mogę się doczekać moich ukochanych truskawek! Takie słodkości pałaszowałabym bez wyrzutów sumienia;)




źródło
A jak już mowa o cieplejszych temperaturach, która z Was by nie chciała spędzić chociaż jednego wieczoru w takim miejscu?:D


Standardowo dajcie znać co Wam wpadło w oko:) 



Życzę Wam żeby kolejny weekend nadszedł szybciutko:)




3 komentarze:

  1. Zdjęcie z paznokciami jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawenda, truskawki.... Coś co uwielbiam bezgranicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny patent na ozdobienie doniczek i ja również bardzo lubię lawendę ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...