12 maja 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol.49


Witajcie:)


Udało mi się w końcu nieco ogarnąć i wracam do blogowania. Ostatnio moje życie pędziło na mega szybkich obrotach i  nie dawałam rady pogodzić pracy, innych zajęć i bloga. Mam nadzieję, że teraz będzie u mnie nieco spokojniej, a Wy nigdzie ode mnie nie uciekłyście;)


Dziś powrót inspiracji, na które serdecznie Was zapraszam:) 












źródło

Pomysł na nietypowe świeczniki. Świetnie nadadzą się na imprezy na otwartym powietrzu:)





źródło

Odrobina stylu vintage jest zawsze mile widziana:) Z chęcią przygarnęłabym takie pudełeczka.






źródło
Manicure inspirowane pawimi piórkami. Co o nim sądzicie?





źródło


Idealny wisiorek dla maniaczek fotografii i nie tylko:)







źródło


Przepiękny zakątek niczym Eden. Marzy mi się taki ogródek:)






źródło
Jak Wam się podobają takie kolorowe koktajle? Nie dość, że ładnie wyglądają to jeszcze dostarczają nam witaminek! Na pewno wrócę do robienia takich rarytasów ze świeżych owoców aby mieć energię na cały dzień:)

4 komentarze:

  1. Ogródek jest fantastyczny!
    Ja też miałam zawieruchę ale nigdzie nie uciekłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie napiłabym się takiego koktajlu.

    OdpowiedzUsuń
  3. koktajle - pychotka!
    a taki zakątek w ogrodzie to marzenie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...