10 marca 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol.46

Witajcie:)


Jak Wam minął weekend a w szczególności Dzień Kobiet? Mam nadzieję,że poczułyście się wyjątkowe w tym dniu:) Ja miałam okazję spotkać się ze świetnymi dziewczynami, równie zakręconymi na punkcie kosmetyków:D Relacja ze spotkania ukaże się niebawem, a tymczasem zapraszam Was na garść inspiracji:)











źródło
Takie koszyki wyglądałyby ślicznie w niejednej łazience, a przy okazji oszczędzamy miejsce na blacie/szafce:) 





źródło
Wisiorek niczym magiczny amulet z baśni. Prezentuje się pięknie i ma w sobie coś wyjątkowego.






źródło


Ostatnio mam "fazę" na intrygujące napisy na T-shirtach;) Zgadzacie się z powyższym stwierdzeniem? Ja latałam kiedyś bez makijażu byleby być na czas. Obecnie wolę się spóźnić,ale wyglądać "jak człowiek":P







źródło
Kolejne zakręcone mani. Co powiecie?Podoba Wam się?




źródło

Nie jestem pewna czy już kiedyś Wam nie pokazywałam tych łyżek.Napatoczyły mi się ostatnio i skojarzyły ze zbliżającą się wiosną. Kuchnia z takimi kolorami od razu staje się odżywiona i "weselsza":)




źródło

Jak na łasucha przystało nie mogłam Wam nie pokazać czegoś apetycznego. Tym razem biendronkowe muffinki:)



Ja niestety leżę chora w łóżku a piękne słoneczko podziwiam tylko przez okno,ale Wam życzę aby ten tydzień był bardzo udany. Korzystajcie z fajnej pogody i wybierzcie się chociaż na krótki spacer:)

5 komentarzy:

  1. te muffinki biedronkowe są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten wisiorek! <3 rozmarzyłam sie! chce taki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej!
    Też mam fazę na ubrania z dziwnymi lub śmiesznymi napisami i akurat udało mi się wylosować jedną taką na loterii :)
    Miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie kuruję się w łóżeczku. Ciebie też miło było poznać i mam nadzieję,że się jeszcze spotkamy:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...