3 marca 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol.45

 
Witajcie

czy Wasz weekend też gdzieś zaginął?:P Mój się skończył zdecydowanie zbyt wcześnie. Jeśli macie ochotę na odrobinę relaksu i wytchnienia to zapraszam Was na inspiracje:)













źródło
Artystyczne podkładki, które możecie wykonać same w domu. Jednocześnie pomysł na nietuzinkowy prezent:)




źródło
Po prostu świetne mani. Bardzo mi się podoba gra kolorów. A Wam?






źródło
Ciekawy pomysł na dekorację domu. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam mieć w domu fotografie przypominające wyjątkowe momenty. 





źródło


Jak Wam się podoba taki basen? Dla mnie bomba:D




źródło

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wrzuciła Wam czegoś wartego grzechu: tym razem gruszki w karmelu:)




3 komentarze:

  1. Ahh mieć taki basen.. marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam fotografie :) Wczroaj w ikei kupiłam sobie nowe ramki na ścianę- teraz tylko muszę pomyśleć jakie zdjęcia do nich wsadzić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...