17 marca 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol. 47

Jak Wam minął weekend? Gotowe na wyzwania tego tygodnia? Zapraszam Was na cotygodniową dawkę inspiracji:)









źródło
Śliczne kwiaty z papieru. Nie musicie się martwić o stałą wymianę wody a wyglądają imponująco:)




źródło

Jako maniaczka zdjęć musiałam Wam pokazać dekorację,jaką znalazłam. Podoba Wam się? Uważam ją za świetny pomysł. Przy okazji ktoś fajnie dobrał zdjęcia i kolorystykę.








źródło
Wiosenne mani. Bardzo ładna miętka jako kolor bazowy. 



źródło

Nie, nie posiadam Ray Banów,ale te bardzo mi się spodobały. Nawet nie wiedziałam ,że mają modele w kwiatki. Podobałyby mi się tak samo, gdyby kosztowały 5 razy mniej i nie były firmowe:)




źródło


Ciekawy pomysł do ogrodu/na balkon: malujemy doniczkę z naszymi ulubionymi roślinami specjalną farbą, która w ciągu dnia "chłonie" promyki słońca, a wieczorem oddaje nam energię:) Wygląda bardzo fajnie.



Coś Wa szczególnie przypadło do gustu?

Udanego tygodnia:)

4 komentarze:

  1. z tymi zdjęciami świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na cotygodniową porcję pięknych obrazków i pomysłów na zagospodarowanie przestrzeni:)piękne,czy możesz do mnie zadzwonić?:P:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...