13 marca 2014

Mój Wyjątkowy Dzień Kobiet w doborowym towarzystwie:)


Pytałam Was niedawno jak spędziłyście swoje święto, czyli 8 marca. Ja wybrałam się do Warszawy na babskie spotkanie przy kawie i dobrym jedzonku;) Ale wszystko po kolei...


Jak tylko dowiedziałam się,że Michałosia i Pogodowa organizują kolejne spotkanie blogerek to zapragnęłam tam być. Poprzednie, na którym byłam nadal wspominam z wielkim uśmiechem. Gdy już wiedziałam,że znów spotkam się z tymi zakręconymi dziewczynami a przy okazji poznam nowe osoby, zaczęłam odliczać dni i przebierać nóżkami:)  






Nie obyło się bez gożdzików i rajstop;)




Jak już wspomniałam spotkanie odbyło się 8 marca w stolicy, w klimatycznej restauracji Na brackiej. Knajpkę wszystkim polecam, mają bardzo smaczne potrawy i przemiłą obsługę.


Jak już wspominam obsługę to muszę Wam pokazać naszego bohatera;) Pan Robert vel Alejandrom który nie dość, że nas rozpieszczał to jeszcze nas rozbawiał do łez:)







Michałosia i Pogodowa zadbały o atrakcje podczas spotkania. Oprócz ploteczek o kosmetykach...i jedzeniu, miałyśmy również gości. Jako pierwsza zawitała do nas urocza Pani Renata ze sklepu Maroko Sklep.



Pani Renia pokazuje jak stosować kohl.

Oprócz bycia osobą bardzo sympatyczną, Pani Renata posiada również bardzo dużą wiedzę. Chętnie dzieliła się z nami swoimi "trickami"i odpowiadała na nasze pytania. Przy okazji na tyle rozbudziła moją ciekawość produktami sklepu Maroko, że zamówiłam u nich kilka produktów, które już przyszły i wkrótce je Wam pokażę:)



Zawitały do nas również Panie z Nuxe by zaprezentować nam kilka produktów tej firmy. 








Mogłyśmy "pomacać" kultowy olejek  Huile Prodigieuse, zapoznać się z wiosennym zestawem pomagającym zadbać o szczupłą i jędrną sylwetkę oraz poznałyśmy zupełną nowość - wodę/mgiełkę o zapachu wspomnianego olejku (pachnie ślicznie), która wejdzie do sprzedaży w Polsce dopiero w przyszłym roku:












Na szczęście dziewczyny pamiętały o cykaniu fotek, bo ja wrażenia zrobiłam ich bardzo mało. Tutaj grzecznie słucham opowieści Pani Renaty, a Michałosia dzielnie wszystko dokumentuje:)




Na obiadek zjadłam pyszne placki z sosem grzybowym. Zniknęły z talerza w mgnieniu oka.




Super mega pyszny deser: serniczek. Powiem tylko tyle - OMG:D




Asia wnikliwie bada co kryje w sobie Nuxe;)





Na spotkaniu pojawiły się również upominki





Generalnie podczas całego spotkania uśmiech nie schodził mi z buzi:P





Miło było poznać osobiście Martę i Agę. Od dłuższego czasu czytam ich blogi, teraz miałam okazję się przekonać jaki zgrany to duet. Przy okazji dziewczyny mają świetne poczucie humoru:)


Poza jakże przyjemnymi pogaduszkami w blogerskim gronie, dziewczyny postanowiły przy okazji spotkania pomóc innym. Zorganizowały loterię, na której udało się zebrać 490 zł na rzecz Fundacji Kwiat Kobiecości.



Dziękuję dziewczynom za świetnie spędzony czas. Mimo, że ten wyjazd rozłożył mnie już na łopatki i się rozchorowałam na amen to i tak bez wahania znów bym tam pojechała:) Mam nadzieję,że niedługo znów uda nam się spotkać.


Dziękuję również firmom, które przekazały upominki dla nas:







15 komentarzy:

  1. Fajnie było się znowu spotkac ;) Następnym razem zostań dłużej, to się załapiesz na grupowe fotki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, ale musiałam lecieć na pociąg i...do łóżka,bo dostałam gorączki:(

      Usuń
  2. Super, że spotkanie Wam się udało a Alejandro gości na każdym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alejandro sobie zasłużył na 5 minut sławy:D

      Usuń
  3. było super i ciesze sięze znowu byłas i mozna było poplotkowac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak znów mam niedosyt;) Ale pewnie dzięki temu te spotkania są takie świetne:D

      Usuń
  4. ja i Marta zawsze w duecie :) od ponad 2 lat już się przyjaźnimy dzięki blogowi i to jest najlepsze co mogło mi się trafic. Wielka buzia za spotkanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, można tylko pozazdrościć! Mam nadzieję,że jeszcze się spotkamy:)

      Usuń
  5. Ale Wy wszystkie ładne jesteście!
    A spotkanie z tego co czytam - bardzo udane :) I to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Spotkanko udało się w 100%. Mam nadzieję,że Ciebie też kiedyś poznam osobiście:)

      Usuń
  6. Sławny ten Alejandro :D Super, że spotkanie się udało. I lubię tego typu inicjatywy, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Wasz kelner jest już znany na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak oddany pracy i bardzo sympatyczny.W pełni sobie zasłużył na chwilę sławy;)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...