5 marca 2014

Mój hicior wśród kremów do rąk:)


Hejka,

jak Wasze samopoczucie? Moje ostatnio gorzej, mam nadzieję że się nie rozchoruję,bo już w sobotę pędzę spotkać się z innymi kosmetycznymi wariatkami:P



Dziś chciałam Was przedstawić krem, który podbił moje serce już po pierwszym użyciu;) Mowa o kremie z woskiem pszczelim i olejem makadamia do Anidy




100 ml w cenie ok 5zł



Opis:



Posiada bardzo dobre właściwości osłonowe i pielęgnacyjne. Odbudowuje zniszczona i popękaną skórę rąk. Zapobiega tworzeniu się suchego naskórka. Wosk pszczeli działa natłuszczająco, ochronnie i zapobiega wysuszaniu skóry. Olej makadamia posiada wyjątkowe właściwości regeneracyjne – zmiękcza i wygładza naskórek, przyśpiesza odbudowę uszkodzeń skóry i skutecznie łagodzi podrażnienia.

źródło




Skład:



Aqua, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Ceteareth-20(and)Cetearyl Alcohol, Glycerin, Beeswax, Mineral Oil, Tocopheryl Acetate, D-panthenol, Polyacrylamide(and)Hydrogenated Polydecene(and)Laureth-7, Allantoin, Propylene Glycol, Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Hexyl cinnamal, Lilial, Limonene.

źródło


Opakowanie & Konsystencja:


Kremik znajduje się w tubce z zakrętką na "klik", co jest typowe dla tego typu produktów. Tubka jest dość miękka, czasem boję się żeby nie eksplodowała w mojej torbie, ale na szczęście nic takiego nie miało miejsca:)


Krem ma przyjemną konsystencję - dość szybko się wchłania po aplikacji,  dzięki czemu szybko możemy wrócić do naszych zajęć. 






Moja opinia:



Tytuł tego wpisu już zdradza,że bardzo polubiłam ten krem. Stał się on moim ulubieńcem. Ma piękny, delikatny zapach. Dzięki temu aplikacja jest czystą przyjemnością.Kosmetyk bardzo dobrze nawilża dłonie. Sprawdza się nawet zimą,gdy moja skóra jest bardzo przesuszona.100 ml tubka wystarcza na długi czas mimo częstego stosowania - krem jest wydajny. Jeśli dodamy do tego jego skuteczne działanie i niską cenę to mamy znakomity produkt, który zdecydowanie jest warty wypróbowania.


Miałyście już ten kremik?Jak Wasze odczucia? A może macie inne hity?Podzielcie się ze mną opiniami:)

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę, ale jak zdenkuję te 50 moich to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się nad nim ostatnio, ale w końcu nie wrzuciłam go do koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem, jednak nigdy się z nim nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, ale niesttey nigdzie go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go dostać m.in w aptekach DOZ oraz Drogierii Natura.

      Usuń
  5. Fajny muszę wypróbować, wiele dobrego o nim czytałam :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...