31 marca 2014

Maseczka do twarzy z olejem winogronowym od BingoSpa


Witajcie:)

Zazwyczaj w poniedziałki ukazują się tu posty inspiracyjne. Ostatnio jednak nie miałam czasu na buszowanie po internecie. Do dzisiaj powinna się również ukazać poniższa recenzja, więc mam nadzieję,że mi wybaczycie zmianę planów;)



Dziś chciałam Wam opowiedzieć o Maseczce do twarzy ze 100% olejem winogronowym od BingoSpa, którą otrzymałam w ramach współpracy.









Opis:


Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych...Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami.Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację.


źródło





Skład:










Opakowanie & Konsystencja:



Kosmetyk zapakowany jest w standardowe dla BingoSpa biało-czarne odkręcane pudełeczko.Maseczka ma kremową konsystencję i dość przyjemny słodki zapach. Jest całkiem wydajna, używam jej już od kilku tygodni i wciąż daleko do denka.






Moja opinia:



Ciężko mi wydać jednoznaczną opinię na temat tej maseczki. Na pewno jej bardzo dużym plusem jest to,że napina skórę i ją ujędrnia.Dość szybko się wchłania. Nie zapewnia jednak wystarczającego nawilżenia dla mojej wymagającej skóry. Myślę,że nie może zastąpić maseczki nawilżającej, chyba że Wasza skóra nie jest tak spragniona jak moja:P Ogólnie maseczkę oceniam na plus ze względu na ujędrnianie skóry,ale będę wciąż szukać swojego ideału.


A co Wy o niej sądzicie?


Jeśli interesują Was kosmetyki BingoSpa to testuję kolejne produkty, w tym między innymi maseczkę cynkową:)

7 komentarzy:

  1. Mam ją, ale nie jestem zadowolona po jej zmyciu mam wrażenie że moja skóra strasznie się lepi i kleji i to mnie strasznie denerwuje;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne:( Przed zmyciem mam lekkie uczucie lepkości,ale po moja skóra jest gładziutka i nie odczuwam żadnego dyskomfortu.

      Usuń
  2. kiedyś na pewno sięgnę po maseczki do twarzy od Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może poczekaj aż sprawdzę maseczkę cynkową;)

      Usuń
  3. tą firmę bardzo lubię ale tej maski nie używałam jeszcze;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale lubię kosmetyki Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ze względu na ujędrnienie byłabym skłonna ją sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...