9 lutego 2014

Złotko od p2: 900 Next exit: Party!

Witajcie,

jak Wam mija weekend? Ja w końcu mam luźniejszy dzień i nadrabiam zaległości blogowe:)


Dziś chciałam Wam pokazać jeden z lakierów, który kupiłam w niemieckim DM. Jest nim złociak:  900 Next exit: party! 























Żałuję,że podczas zakupów w drogerii DM dostępnych było tak niewiele kolorów i lakierów p2.Na zdjęciach widoczne są 2 warstwy lakieru. Wytrzymał na moich paznokciach 3 dni mimo pichcenia w kuchni, zmywania naczyń itp. Czwartego dnia pojawiły się nieestetyczne odpryski. Jak na moje paznokcie to naprawdę niezły wynik:)


Jak Wam się podoba? Macie swoje ulubione lakiery z p2?

5 komentarzy:

  1. właśnie takiego złota szukam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je w którymś sklepie online w Polsce. Także może nie będziesz musiała jechać do Niemiec:P

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...