24 lutego 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol.44



Witajcie,

niestety pościk się zbuntował i postanowił się sam nie opublikować więc wrzucam go dopiero teraz. Mam nadzieję,że znajdziecie chwilkę na relaks przy inspiracjach:)












źródło
Przytulne dodatki w domu. Cieszą oko i ciało:) Do tego bardzo lubię ten kolor:D




źródło
Bardzo ciekawy lampion na świeczki, sprawiający że mimowolnie nasze myśli wędrują do wakacyjnych destynacji.



źródło
Prześliczny koszyk na biżuterię/bibeloty w łazience. Żebym jeszcze umiała coś takiego stworzyć:P




źródło


Intrygujące mani. Jak Wam się podoba?




źródło

Klimatyczny kącik dla zakochanych:P



źródło

A to już kolejna wypasiona koszulka. Jakby była o mnie:P Jak jestem bardzo głodna to potrafię być złośliwa gdy ktoś mi zaczyna truć;)


Coś Wam przypadło do gustu?

Udanego tygodnia

2 komentarze:

  1. mam matowy top coat i muszę poeksperymentować... czarnego mi tylko brakuje a z tym kolorem chyba najefektowniej wygląda mat :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...