17 lutego 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol.43


Witajcie,



jak Wam minął weekend? Jak zwykle za szybko?;) Proponuję Wam odrobinę relaksu w ten trudny dzień tygodnia, gdy na nowo próbujemy wejść w tryb zasuwania na najwyższych obrotach. Zapraszam na nowe inspiracje:)
















źródło


To moja przyszła sypialnia:P Zastanawiam się tylko co mi się bardziej podoba: luksusowe łóżko czy widok z okna?:)






źródło


Jeśli nie przejadł Wam się symbol walentynek, może spodobają Wam się powyższe serduszka. Mam takie małe drewniane w pokoju i wygląda ślicznie:)









źródło
Nosicie talizmany?Słoniki na szczęście?;) Ja mam srebrną dłoń Fatimy, którą kupiłam mieszkając w Hiszpanii po serii pechowych zdarzeń. Od tamtego czasu mój pech się trochę uspokoił:) Przy okazji to śliczny motyw biżuterii. Podoba Wam się?






źródło


Eleganckie mani. Złoto+ kwiatki= miód, malina:P






źródło


Seksowna sukienka z zeszłorocznego wybiegu.Chcę!:)






źródło
Piękna babeczka podana w uroczy sposób:)



Coś się Wam spodobało?

Miłego tygodnia:)

4 komentarze:

  1. sukienka *.* aż mi ślinka leci!

    OdpowiedzUsuń
  2. sypialnia piękna :)
    P.S zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu - Serdecznie zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój "talizman", też chcę mieć coś z tym motywem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...