3 lutego 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol. 41


Witajcie,

jak się czujecie po weekendzie? Ja troszkę wypoczęłam po dość intensywnym tygodniu i mam nadzieję,że w tym tygodniu uda mi się zagospodarować więcej czasu na blogowanie i odwiedzanie Waszych stron. Zapraszam Was na kolejny post inspiracyjny:) 












źródło
Nie należę do wielkich fanów zimy, jestem ciepłolubna i dla mnie przez cały rok moglibyśmy mieć 25 stopni:P Jednak w zimie potrafię docenić pozytywy, takie jak przepiękne płatki śniegu, które mają w sobie coś magicznego. Na zdjęciu śliczna koronka, która może zdobić wnętrza gdy za oknem śniegu brak:)





źródło
Czy też macie pełno starych pudełek po butach, które nie stanowią zbyt ładnej dekoracji?Mapy są bardzo fajnym pomysłem, choć papier do pakowania np. w kwiatki sprawdziłby się równie dobrze.







źródło
Chyba każdej blogerce przydałby się taki kącik. Aż chce się tworzyć;)





źródło
Walentynkowe mani. W końcu to już niedługo:)







źródło
Bardzo lubię srebrne łańcuszki z różnymi przywieszkami. Sama noszę jeden amulet na szczęście. Ta podkówka od razu mi się spodobała. Może się kiedyś skuszę:)





źródło

A to moja kolejna słabość- bransoletki. Uważam,że wyglądają bardzo dziewczęco i mają swój urok. 





Coś Wam przypadło do gustu?

Miłego tygodnia i nie przepracujcie się za mocno;)

6 komentarzy:

  1. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podobaja mi sie pazurki w kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa boskie bransoletki!! też mam do nich słabość :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...