18 lutego 2014

Nowości w kosmetyczce:)


Hejka

ostatnio przybyło mi troszkę kosmetyków. W zakupach postawiłam przede wszystkim na lakiery do paznokci. Otrzymałam również paczkę w ramach współpracy z BingoSpa. Zrobiłam też małe zakupy w Avonie, zdecydowałam się na produkty, których jeszcze nie miałam.





Zakupy na allegro: potrzebowałam nowej odżywki do paznokci, Nail Tek ma wśród Was dobrą opinię. Przy okazji skusiłam się na lakier china glaze.



Przy okazji zakupów na allegro skusiłam się także na 2 lakiery do zdobień, były naprawdę niedrogie więc żal było się nie skusić. 




W sklepie Manii.pl skusiłam się na moją pierwszą Zoję. Wybrałam odcień Payton.




Przy okazji skusiłam się na lakier Barry M. Czerń ze złotkiem to jest to;)





Jak tylko zobaczyłam reklamę nowej kolekcji OPI Brazil to wiedziałam,że ten lakier musi być mój. Wybrałam odcień AmazON AmazOFF.





Paczka od BingoSpa: wybrałam migdałowy żel pod prysznic, średni peeling błotny do twarzy i maseczkę z olejem winogronowym.






Głęboko oczyszczająca maseczka, z wyglądu przypomina mi Glamglow z Sephory. Niestety ich produkt kosztuje ok 200 zł więc póki co się na nią nie skuszę:P




Peeling do rąk i stóp z masłem shea. Mój peeling piernikowy bardzo dobrze się sprawdza, ale szukałam czegoś ekspresowego, gdy muszę błyskawicznie poprawić stan dłoni;)




Wykończyłam piankę z Love Me Green, teraz wypróbuję produkt z Avonu.


Miałyście któryś z produktów i możecie podzielić się opiniami?

7 komentarzy:

  1. Ten lakier z OPI wyglada pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go właśnie na pazurkach i prezentuje się bardzo ładnie:)

      Usuń
  2. Pokazuj szybko Payton :) Piękny jest ten kolor i tylko zdrowy rozsądek sprawił, że nie kupiłam a tak niewiele brakowało :D
    Nail Tek II to mój absolutny must have i już nie kombinuję więcej z innymi cudami. Niech Ci wszystko dobrze służy i przynosi mnóstwo radości :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Kochana:)

      Najpier pokażę OPI:P A ja już dłużej nie moglam wytrzymać. żadnej Zoji nie miałam, a tak kuszą! Najbardziej poluje na Godivę,ale chyba jej nie dorwę:/ Mam nadzieję,że u mnie też się Nail Tek sprawdzi, bo np. odżywka Essie mnie zawiodła.

      Usuń
  3. Same świetne nowości u Ciebie ^^ :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...