12 lutego 2014

Myjąca pianka do twarzy od Love Me Green


Witajcie:)

czy Wy też już z niecierpliwością wyczekujecie weekendu? Momentami
w powietrzu czuc już wiosnę. Już się jej nie mogę doczekać.Mam nadzieję,że nie zaskoczy nas atak zimy w zamian:P


 
Dziś recenzja pianki do mycia twarzy od Love Me Green:


100ml w cenie ok 40zł



Opis:


Organiczna pianka nie tylko myje, ale też zapobiega wysuszeniu skóry i nie zaburza naturalnego pH. Produkt jest hipoalergiczny, dzięki czemu może być stosowany nawet przez osoby o bardzo wrażliwej skórze. Posiada specjalnie opracowane opakowanie spieniające, umozliwiające łatwe rozprowadzenie produktu na skórze.
Zmiękczona i oczyszczona skóra odzyskuje cały swój naturalny blask.

źródło



Skład:

AQUA (WATER), ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, ROSA DAMASCENA (ROSE) FLOWER WATER*, DISODIUM COCOYL GLUTAMATE, CENTAUREA CYANUS (CORNFLOWER) FLOWER WATER*, SODIUM COCOAMPHOACETATE, GLUCONOLACTONE, SODIUM BENZOATE, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, POTASSIUM SORBATE, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, GLYCERIN, CITRIC ACID, HYDROLYZED LINSEED EXTRACT*, SODIUM HYDROXIDE, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL ALCOHOL, CALCIUM GLUCONATE, DEHYDROACETIC ACID, MELILOTUS OFFICINALIS EXTRACT, CARICA PAPAYA (PAPAYA) FRUIT EXTRACT, LIMONENE, CITRONELLOL, CITRAL, LINALOOL, COUMARIN, GERANIOL, FARNESOL, ISOEUGENOL, EUGENOL, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, METHYL 2-OCTYNOATE, HYDROXYIOSHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, HYDROXYCITRONELLAL, HEXYL CINNAMAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, AMYL CINNAMAL, AMYL CINNAMYL ALCOHOL, ANISE ALCOHOL, CINNAMYL ALCOHOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BENZYL CINNAMATE, CINNAMAL

źródło





Opakowanie & Konsystencja:


Pianka zamknięta jest w klasycznym dla tego typu produktów opakowaniu z pompką. 2-3 pompki w zupełności wystarczają na umycie buźki.Pianka ma przyjemny zapach. Jest lekka jak piórko aczkolwiwek skuteczna.






Moja opinia:

Zacznę od wydajności: pianki uzywałam 2 razy dziennie przez 2 miesiące i dopiero sie skończyła. Także duży plus za to. Po umyciu twarzy tym produktem skóra pozostaje wygładzona i przyjemna w dotyku. Bardzo odpowiada mi jej delikatny zapach.Wydaje mi się,że sa to nuty papai,ale nie jestem mistrzem w opisywaniu zapachów;) Pianka skutecznie usuwa resztki podkładu, różu itp. Nie próbowałam robić nią demakijażu oczu, gdyż moje oczy są bardzo wrażliwe i bałam się. Może któraś z Was może sie wypowiedzieć w tym temacie?
 
Pianka bardzo przypadła mi do gustu. Lubię takie rozwiązania. Ma jednak 2 minusy: cena i dostępność. Pianka kosztuje ok 40 zł a widziałam ją tylko na stronie producenta. Kosmetyk ten dostałam,i mimo że oceniam pnaprawdę ozytywnie to chyba za taką cenę bym się na niego  nie skusiła. Wybrałabym raczej czyśik za Lusha, który uwielbiam i jest w podobnej cenie (gorzej z dostepem do niego). 
 
Poszukiwania pianki idealnej trwają. Może coś polecicie? Miałyście w ogóle do czynienia z firmą Love Me Green? Może coś Was zachwyciło? 
 





 

9 komentarzy:

  1. ja również wykańczam tę piankę i rzeczywiście jest super ale i tam moim numerem jeden jest pianka do Pharmaceris - jej już chyba nic nie pobije

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak chwalisz, to muszę wypróbować Pharmaceris:)

      Usuń
    2. A ja za pianka Pharmaceris nie przepadam, wolę z Biodermy i Lirene :)

      Usuń
  2. miałam raz styczność z pianką do mycia twarzy i było to dosyć przyjemne doświadczenie :) tej z Love me green nie znam niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam ;)
    _________________________________________
    WYGRAJ CONVERSE! WYGRAJ! KONKURS!
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. coś ostatnio mnie te pianki prześladują... chyba musze się za jakąś rozejrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wypróbować, ale poczekam na promocje, bo 40 zł to jednak za dużo..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...