7 lutego 2014

Krem Ava z zieloną herbatą do cery tłustej i mieszanej



Witajcie:)

Jak Wam mija tydzień? Ja pracuję nad lepszą organizacją czasu by mieć choć kilka chwil na bloga. Dziś chciałam Wam opowiedzieć o Kremie firmy Ava, który dostałam na spotkaniu blogerek od firmy Balmshop polubiłam na tyle,że nawet znalazł się w gronie moich ulubieńców roku 2013 KLIK:




Mowa o kremie z zieloną herbatą i koenzymem Q10+R przeznaczonym do cery tłustej i mieszanej.


50 ml kremu w cenie 18 - 24 zł



Opis:



Lekki krem zawierający substancje biologicznie czynne, które skutecznie neutralizują wolne rodniki oraz stymulują procesy regeneracji skóry. Dzięki temu skóra odzyskuje gładkość, elastyczność oraz zdrowy młody wygląd. Krem z zieloną herbatą zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu się skóry, pobudza jej mechanizmy obronne. Świetnie nadaje się pod makijaż.




Skład:





Opakowanie & Konsystencja:



Kremik otrzymujemy w ładnym plastikowym pudełeczku. Jest ono zakręcane i wygodne w użyciu. Osobiście najbardziej lubię kremy 

w opakowaniach z pompką, które są najbardziej higieniczne, ale wybaczam mu taką wadę z racji pozytywnego działania.



Krem jest lekki, dzięki czemu szybko się wchłania. Ma bardzo przyjemny, nie narzucający się zapach.Jest mega wydajny. Wystarczy niewielka ilość by posmarować całą twarz.







Moja opinia:


Z racji lekkiej konsystencji kremu używałam głównie latem i jesienią. Obecnie moja skóra potrzebuje czegoś bardziej tłustego. Kremik działał pozytywnie nie tylko na moją skórę dobrze ją nawilżając, wygładzając i odświeżając,ale i na ogólne samopoczucie. Wręcz nie mogłam się doczekać chwili jego aplikacji:) Produkt działał kojąco na moją skórę, miałam wówczas mniej niespodzianek a cera była spokojniejsza. W upały świetnie spisywał się potrzymany przez chwilę w lodówce.
Myślę nad wypróbowaniem wersji do skóry suchej, jako że zimą moja skóra właśnie taka się staje. Mogłabym Wam wymyślać na siłę jakąś wadę, ale po co?:) Mogę się "przyczepić" tylko do opakowania, bo reszta jest naprawdę bardzo dobra.


Plusy:



  • dobrze nawilża i koi skórę
  • szybko się wchłania
  • ma przyjemny zapach
  • przystępna cena
  • bardzo wydajny
  • świetnie sprawdza się pod makijaż


Minusy: 



  • tak naprawdę nie ma, mógłby być w opakowaniu z pompką;)

Podsumowanie:




Z przyjemnością mogę Wam polecić ten produkt. Jego aplikacja to czysta przyjemność. Ma bardzo dobre działanie: nawilża, odświeża naszą skórę. Koi ją. Jest w przystępnej cenie i wystarczy Wam na długo. A do tego  ma bardzo przyjemny zapach:)

Testowałyście jakieś produkty firmy Ava? Ciekawa jestem co możecie polecić z ich asortymentu...


P.S Wybaczcie brak justowania. Od 3 dni walczę bezskutecznie z blogerem. Postanowiłam w końcu opublikować post z takim formatowaniem. Mam nadzieję,że mimo wszystko przebrnęłyście do końca;)

7 komentarzy:

  1. Gdzieniegdzie tekst jest wyjustowany. Nie było problemu z czytaniem, to na pewno:)
    Hmm na dzień muszę używać filtru, ciekawe czy jako krem na noc by się sprawdził. Czy wiesz gdzie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bunt bloggera:P A krem widziałam w Rossmanach.

      Usuń
  2. podoba mi się! jak pokończę zapasy to po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś kojarzę firmę. :)
    Ja mam problem z przetłuszczaniem i ogroimnym błyszczenie, jak sobie z tym radzi, bo nic nie wpsomniałąś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem też przetłuszcza mi się skóra i trochę błyszczy. Generalnie zawsze używam wtedy pudru bambusowego z BU, ale zauważyłam że krem ten je zmniejsza. Oczywiście nie zniweluje zupełnie problemu,ale całkiem nieźle sobie radzi. Po kremie twarz jest taka "świeża":)

      Usuń
  4. Dla mnie rewelacja. Właśnie skończyłam swoje pierwsze opakowanie. Nie daje matowego wykończenia ale delikatnie nawilża i faktycznie jest świetny pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mam chęć go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...