6 stycznia 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol.37


Hejka

jak się macie? Weekend spędziłyście na relaksie/spalaniu świątecznych smakołyków a może na wyprzedażach?:) Ja planowałam zakupy przed weekendem,ale się rozłożyłam i musiałam udać się do centrum handlowego w weekend za czym nie przepadam. Na szczęście udało mi się kilka rzeczy kupić w przystępnych cenach. O dziwo tym razem były to ciuszki:P


Zapraszam Was na chwilę relaksu przy kawie i nowych inspiracjach:)






źródło
Nie od dzisiaj podobają mi się arabskie akcenty. Z chęcią widziałabym u siebie taką sypialnię, a przynajmniej jeden z mebli. 



źródło

Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie starych szuflad i jednoczesne ocieplenie wnętrza. I nasza kuchnia od razu staje się wiosenna;)




źródło
Ciekawy pomysł na prezent,ale także i dekorację Waszej sypialni.






źródło

Może i dziecinne to mani,ale mnie się podoba:) Warto czasem wrócić myślami do beztroskiego dzieciństwa;)



źródło
Tutaj również ciekawy manicure. Tym razem oprócz intrygujących wzorków mamy połączenie złota z czernią,które bardzo mi się podoba.


źródło

Wiem, wiem...zima jeszcze do nas nie przyszła, a mnie już w głowie letnie buciki. Ale nic nie poradzę. Uwielbiam koronki,a  te buciki są takie ładniutkie/słodkie/romantyczne, że musiałam je tu umieścić;)




źródło




Myślę,że nie tylko "koniarom" spodobałaby się taka bransoletka z mieniącymi się kryształkami;)




Mam nadzieję,że naładowałyście baterie na najbliższy tydzień i że zleci on szybciutko:)

6 komentarzy:

  1. ja przez weekend robiłam wszystko i nic;d a właściwie robiłam wszystko, żeby się nie uczyć;/ i niestety mi to wyszło;/ podusie śliczne:) i te buciki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, też nie zrobiłam nawet połowy rzeczy, które sobie zaplanowałam:P

      Usuń
  2. Pościelka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wznowiłam wyjścia na siłownie, muszę pozbyć się 5 kg :/, w sobotę spędziłam mnóstwo czasu w Centrum Handlowym i kilka nowych ciuszków wpadło do mojej szafy. No a tak poza tym, święta się skończyły i czas wrócić do rzeczywistości niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, dziś bardzo ciężki mi się wstawało. Też muszę się wziąć za siebie na siłce!:)

      Usuń
  4. ale cudne poduszki ^^ też mi się podobają motywy arabskie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...