28 stycznia 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol. 40


Witajcie,

jak Wam minął weekend? Wybrałyście się na spacer w śniegu czy zaszyłyście w domkach? Zapraszam Was na 40 post z cyklu inspiracji:) Wpis publikuję z małym opóźnieniem, mam nadzieję, że mi wybaczycie:)









źródło

Ciekawy pomysł na wystrój. Idealny na letnie grillowanie i siedzenie w ogrodzie przy lampce wina.




źródło
Drewniane ramki a'la polaroid? Jestem za!



źródło

Od razu wpadła mi w oko ta bransoletka.Taka "fikuśna";)





źródło

Macie  w domu miejsce, gdzie trzymacie klucze? Co powiecie na taki uroczy wieszak?




źródło
To,że mam słabość do świeczek to wiadomo od dawna. Ale powoli nasila mi się również słabość do lampionów i lamp. Zwłaszcza tych w stylu arabskim:)




źródło
"Światowe" spinki do włosów:) Któraś z Was by się skusiła?





źródło
Mani z dedykacją dla fanek słodyczy;)



Coś się Wam spodobało? Dajcie znać:)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie lampiony ! Zawsze zachwycam się nimi jak jestem w Spinxie albo w Kebab Kingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie już postanowiłam,że jak znów będę w jakimś kraju arabskim to bez lampionów nie wracam do domu:P

      Usuń
  2. To ja poproszę spinki :D bardzo fajnie wyszukane inspiracje, podoba mi się pomysł ze swieczkami i lampionami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że przypadły Wam do gustu:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...