20 stycznia 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol. 39


Witajcie,

jak się czujecie po weekendzie? Ja już marzę o piątku;) Zapraszam Was na  nową porcyjkę inspiracji:










źródło
Bardzo ładna i prosta dekoracja mieszkania. A do tego piękny zapach drewna. Z mniejszych kawałków można zrobić podkładki pod kubki.



źródło
Moja przyszła łazienka;P Z chęcią bym z takiej korzystała od czasu do czasu:)





źródło


Nie może zabraknąć mani. Co o nim sądzicie?






źródło
Któraś z Was dzielnie tworzy na drutach? Może skusicie się na takie babeczki?;)




źródło

Pozostając w temacie robótek: może któraś z Was tworzy takie cudeńka i chce się pochwalić? Ja niestety mam 2 lewe ręce;)




źródło



Ciekawy pomysł na dekorację sypialni. Prosta i efektowna.






Coś Wam przypadło do gustu? Trzymajcie się cieplutko:)















10 komentarzy:

  1. lubię tą twoją serię:) nie domyśliłabym się, że to babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć:) A babeczki profesjonalnie wykonane:P

      Usuń
  2. od dawna marzy mi się taki dzbanuszek z ocieplaczem jak na tym kubku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.bornprettystore.com/fashion-fastener-zipper-nail-sticker-water-decals-manicure-p-4915.html suwaki :)

      Usuń
    2. Wow, świetne są. Czego to człowiek nie wymyśli:P A byłam pewna,że ktoś tak ładnie sam zrobił mani od A do Z;)

      Usuń
  3. Strasznie mi się podoba to dżinsowe mani ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te pazurki jeansowe:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...