13 stycznia 2014

Poniedziałkowe inspiracje vol. 38


Witajcie po weekendzie

naładowałyście baterie na kolejny tydzień pracy?Mam nadzieję,że tak:) Dziś zapraszam Was na cotygodniową porcję inspiracji.








Na dobry początek 2 sypialnie, który przyciągnęły moją uwagę. Mimo, że bardzo się różnią to obie bardzo mi się spodobały. A Wam która bardziej przypadła do gustu?

źródło




źródło






Pazurki idealne na karnawał:)






źródło

Tatuaż, który jest uroczy w swojej prostocie. Ktoś miał świetny pomysł. I jeszcze ta śliczna czcionka...



\
źródło
Chyba ostatnio nasiliła mi się mania bransoletek;) No ale co ja poradzę jak bywają takie kuszące;)





źródło
Któraś z Was może planuje właśnie ślub? Co powiedzie na morski tort?;)





źródło


Wiewiórki od razu podbiły moje serce. Nie dość,że są słodkie to jeszcze odciążą zmęczony kark i pomogą się zrelaksować:D




Mam nadzieję,że inspiracje się Wam podobały. Tymczasem życzę Wam udanego tygodnia:)


3 komentarze:

  1. ta druga sypialnia mi się podoba, ale musi być trudna w utrzymaniu:) a tatuaż sobie chyba gdzieś zdj zapiszę i kiedyś zrobię:P

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa ten tatuaż jest boski!! Mam chęć sobie zrobić :D 1 sypialnia najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiewiórki są rewelacyjne :) Przyjemne i praktyczne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...