16 stycznia 2014

Pat&Rub: Hipoalergiczny balsam do rąk


Witajcie,

jak Wam upływa tydzień? Mnie pociesza myśl,że już niedługo weekend;) Czy Wam też czas znika nie wiadomo gdzie?:P

Dziś chciałam Wam powiedzieć kilka słów na temat Hipoalergicznego Balsamu do rąk Pat&Rub, który baaaardzo polubiłam.  Dlatego też znalazł się w gronie ulubieńców 2013. Kto nie widział, zapraszam KLIK





Opis:


Hipoalergiczny Balsam do Dłoni to prawdziwa bomba dobroczynnych substancji pielęgnujących.Idealny kosmetyk naturalny dla bardzo zmęczonych i suchych dłoni.Hipoalergiczny balsam do dłoni odnawia, nawilża, zmiękcza, rozjaśnia, koi, uelastycznia skórę i wzmacnia paznokcie.Zawarte w balsamie składniki minimalizują negatywny wpływ detergentów i innych czynników podrażniających i wysuszających skórę.Balsam zawiera naturalne filtry UV. Świetnie się wchłania.

źródło



Skład:




Opakowanie & Konsystencja:


Kosmetyki Pat&Rub zapakowane są w mój ulubiony sposób: posiadają opakowania z pompką, które są najbardziej higieniczne, a do tego zwyczajnie wygodne w używaniu. Nie inaczej jest w przypadku Hipoalergicznego balsamu. Opakowanie jest bardzo praktyczne, pompka chodzi bez zarzutu. Patrząc na balsam pod światło widzimy ile nam zostało produktu.  Kosmetyk ma bogatą konsystencję, wystarczy niewiele produktu by skutecznie nawilżyć dłonie.







Moja opinia:

Przede wszystkim balsam jest naprawdę skuteczny - doskonale nawilża moje suche dłonie. Najlepsze efekty uzyskuję stosując go na noc. Rano budzę się z gładkimi w dotyku łapkami:) Kosmetyk ma delikatny i przyjemny zapach. Balsam sprawdza się również zimą przy niskich temperaturach. Wówczas moje dłonie potrafią stać się szorstkie. Balsam to szybciutko niweluje. Świetnie radzi sobie również z wszelkimi podrażnieniami. Dłonie szybko się regenerują i są odpowiednio nawilżone. 



Plusy:


  • skuteczne nawilżenie
  • przyjemny, delikatny zapach
  • regeneracja i łagodzenie podrażnień
  • naturalny skład


Minusy: 


  • cena



Podsumowanie:

Balsam doskonale się sprawdził na moich dłoniach. Świetnie je nawilża i pozostawia zregenerowane. Ma przyjemny zapach i konsystencję. Dość szybko się wchłania. Gdy na skórze pojawiają się podrażnienia, balsam błyskawicznie sobie z nimi radzi. Bez wahania mogę polecić ten produkt. Na pewno chętnie będę do niego wracać:)



Jestem bardzo ciekawa balsamów z innych serii zapachowych, zwłaszcza rozgrzewającej. Używałyście jakiegoś balsamu do rąk od Pat& Rub? Ciekawa jestem Waszych opinii.

11 komentarzy:

  1. niestety nie miałam przyjemności z tą firmą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam wszystkich serii. Hit ostatnich miesięcy, to seria otulajaca. Lubię też bardzo rozgrzewajacą i relaksującą. Obecnie używam kremu hipoalergicznego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otulająca też mnie kusi,ale na wishliście mam rozgrzewającą:D

      Usuń
  3. Ja bym bardzo chciała wypróbować, nie tylko krem ale i inne kosmetyki w końcu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz testuję ich ampułkę do cery trądzikowej i balsam do biustu. Myślę,że warto zapoznać się z kosmetykami tej firmy, bo są bardzo dobrej jakości.

      Usuń
  4. Mam ten balsam i czeka na swoją kolej, obecnie używam z serii Otulającej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny!-)kupiłam już drugą tubkę,baardzo podoba mi się zapach, a ręce są po nim gładkie i aksamitne. Polecam wszystkim! PS.Co do ceny-wolę nieco dopłacić,ale wiem za co!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam rewitalizujący balsam do rąk Pat&Rub i muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne co mnie obecnie odstrasza to cena...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam z P&R wersję z żurawiną, ale jeszcze nie używałam ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...