21 stycznia 2014

Moje zakupy w ramach DDD



Hejka

dawno, dawno temu bowiem na początku grudnia miał miejsce Dzień Darmowej Dostawy.  Nie wszystkie paczki przyszły od razu (choć 99% tak) i tak zwlekałam z publikacją tego wpisu, aż o nim zapomniałam - starość nie radość:P

Większość kosmetyków już jest w użyciu i wkrótce możecie się spodziewać ich recenzji.



Warto śledzić profile facebookowe innych blogerek, można wtedy wyłapać informacje o różnych ciekawych promocjach. W ten sposób dowiedziałam się o istnieniu apteki, która oferowała osławiony (całkiem słusznie) płyn micelarny Biodermy. Za oba płyny zapłaciłam jakoś poniżej 40 zł.



Odrobina natury: potrzebowałam maseł do moich pierwszych króków w DIY (wkrótce przepisy). Napaliłam się również na olej tamanu znany m.in za swoje bardzo dobre właściwości wspomagające  walkę z trądzikiem, który ostatnio daje mi popalić. Postanowiłam również wypróbować olej ze słodkich migdałów, który jest ceniony przez wiele osób.





Moja skóra dobrze reagowała na produkty Sylveco, które miałam okazje stosować. Tym razem postawiłam na lekki krem do twarzy, którego używam na co dzień. Postanowiłam też wziąć się za swoje ciałko, w czym pomagają mi algi BingoSpa.





Nie planowałam zakupów w Tołpie, ale poza darmową dostawą oferowali płyn micelarny do dowolnego zakupu. Skusiłam się na żel do twarzy (był w promocyjnej cenie:P)





A tu już Aromatella. Kusiłyście mnie woskami Little Hotties i w końcu uległam. Przy okazji postanowiłam wypróbować nowość -  wosk sojowy.

W ramach zakupów zamówiłam też kilka książek (większość na prezenty) i kalendarz, który część z Was już widziałam na moim facebooku.


Po raz pierwszy korzystałam z Dnia Darmowej Dostawy,ale na pewno nie ostatni:)

8 komentarzy:

  1. ja też w tym roku po raz pierwszy i zrobiłam masę zakupów :)
    twoje też są świetne!
    szkoda mi tylko że przegapiłam tą promocje u Tołpy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Również po raz pierwszy skorzystałam z DDD i na pewno powtórzę to nie raz :D
    Tak jak Ty, kupiłam Biodermę i micel z Tołpy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Tołpa miała faktycznie bardzo fajną promocyjkę:D

      Usuń
  3. Ja się nie pokusiłam i nie skorzystałam z tych darmowych dostaw. Ale przy następnej okazji z pewnością skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa, zwłaszcza jeśli możesz w ten sposób kupić kilka prezentów świątecznych zamiast przepychać się w tłumie w galeriach handlowych:)

      Usuń
  4. ciekawa jestem Twoich przepisów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo nie znam jeszcze tych wosków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zakupy poczyniłaś, nic z nie miałam z twoich nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...