19 grudnia 2013

Zdobycze z niemieckiego DM

Witajcie,

część z Was wie, że niedawno byłam w Holandii. W drodze powrotnej nie mogłam sobie odpuścić odwiedzenia jednej ze słynnych w blogosferze niemieckich drogerii DM. Nie chciałam pchać się do dużego miasta tylko po to by kupić kilka kosmetyków, dlatego wybrałam niewielką drogerię, którą mijaliśmy i tak po drodze. Co za tym idzie, nie dostałam wszystkiego na co miałam "chcicę":P Najgorzej było pod względem lakierów, wszystkie na maksa przebrane, o piaskach mogłam sobie pomarzyć. Ale zamiast narzekać czego nie udało mi się kupić, pokażę Wam co wylądowało w moim koszyku:)



Do włosów kupiłam:


Szampon i odżywkę do włosów farbowanych, odżywkę z mango (bosko pachnie) oraz szampon kokosowy (również świetny zapach)



Do ciałka wybrałam:


Żel pod prysznic kokos&nektarynka..mniam:P, jabłkowo-cynamonowy peeling pod prysznic (cudowny zapach na zimę), polowałam jeszcze na peeling chai ,ale nie było go niestety. Dorwałam za to pistacjowy balsam i duży pojemniczek kremu z masłem shea.


Lakiery kupiłam sobie tylko 2:





Do twarzy kupiłam jedynie kremowy peeling:





W doborze kosmetyków kierowałam się niektórymi opiniami oraz...zapachami:) Miałyście coś w powyższych produktów? Co jeszcze polecacie z drogerii DM? Warto wiedzieć na przyszłość;)


Mam też coś dla Was,ale o tym za jakiś czas:)


Za kilka dni pokażę Wam jeszcze moje zakupy w ramach Dnia Darmowej Dostawy:)

22 komentarze:

  1. Tak pachnącymi kosmetykami z chęcią bym sie zajęła:)))


    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szampon aloes i mango, zapach rzeczywiście jest boski :)
    Mam również ten peeling do twarzy i porządnie zdziera, ale tu już zapach pozostawia trochę do życzenia ;)
    Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to peeling może być dla mnie za mocny:/

      Usuń
  3. zazdroszczę, super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam żel pod prysznic:) dobry wybór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię jeszcze ten ananasowy,ale jakoś nie widziałam go nigdzie.

      Usuń
  5. od mojego ostatniego pobytu w dm minelo 6 miesiecy, eh :)
    Odżywkę mango&aloes posiadam, i stała się moim numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Widzę same cudowności :) Lakiery powalają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę szkoda,że nie dorwałam piasków,ale może uda się innym razem:)

      Usuń
  7. świetne zakupy, lakier muszą być cudne na paznokciach, bo już w butelce świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo je zaprezentować na pazurkach:)

      Usuń
  8. Zazdroszczę świetnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oj tak..i jeszcze niemieckich wynagrodzeń;)

      Usuń
  10. Pierwszych czterech pozycji zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ajjj ja marzę o tym peelingu, balsamie pistacjowym i maśle orzechowym <3 muszę pojechać do Berlina w końcu;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ochotę wykupić pół drogerii,bo tak pięknie wszystko pachniało:) Może i lepiej,że miałam bardzo mało czasu na zakupy,bo bym za dużo wydała:P

      Usuń
  12. No, no, no, to się wzbogaciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę;) I tak się powstrzymywałam przed kupnem kilku rzeczy. Niskie ceny i piękne zapachy straaasznie kuszą:)

      Usuń
  13. O mamo, ale zazdroszczę troszeczkę oczywiście :)) mam szampon mango Balea i jest boski ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...